סנטה איגלסיה קתדרלת פרימה דה טולדו ”קתדרלה מרשימה בטולדו“
אני עומד נפעם מול הקתדרלה ותוהה: איך הצליחו במאה ה-13 לבנות פלא ארכיטקטי מופלא? הפנים מדהים, החוץ תענוג לעיניים וכל מילה נוספת מיותרת. לא לפספס את העליה לפעמון כדי לראות פנורמה מדהימה של העיר. כנסייה מרשימה – אחת מהטובות שראיתי. מחיר כניסה שמונה אירו + אוזניות במספר שפות, העלייה לפעמון 3 אירו. ביקור שווה ומומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל