ויזה ומעברי גבול בקובה ”הוצאת ויזה לקובה ממקסיקו“
אין שום צורך לשלם מהארץ כ-50 דולר על הויזה. פשוט בשדה התעופה בקנקון צריך ללכת לדלפק יעודי שמפעילה קובנה, לשלם 18 דולר וזהו. הם נותנים את השירות גם למי שלא טס דרכם. בקשר ללילה ראשון – פשוט צריך לרשום כתובת של בעל קאזה או מלון ללילה הראשון – גם אם בסוף לא תשנו שם רק שזה יהיה מקום מוכר ומאושר ע"י השלטונות.
הטיפ נכון לינואר 2010.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל