בטיחות ואזהרות בפראג ”בטיחות בפראג“
לפני הטיסה לפראג קראתי רבות על תופעת הכייסות בעיר. למותר לציין כי מטבע הדברים חששתי מאוד וחיפשתי דרכים יצירתיות להסתיר את הכסף, כרטיסי האשראי והמסמכים.
בכל הימים בהם הסתובבנו בפראג לא ניתקלנו לשמחתנו באף מקרה מהנ"ל. ההרגשה הייתה נעימה ובטוחה כמו בעיר רגילה. גם בכיכר וואלב וגם בשוק הוויטנאמי התחושה הייתה טובה.
ראינו הרבה שוטרים השייכים למשטרת תיירות. הם מסתובבים בעיר ועירנים לגבי אנשים הניראים מוזנחים. ראינו מעט מאוד כאלה.
כמו כן, בעלי נשא בכל הימים ובכל מקום תרמיל גב קטן על גבו. לא התעורר צורך לשאת את התרמיל על הגוף מקדימה בשיטת "קנגרו".
עצתי היא- לשמור על כללי הבטיחות הרגילים אך אין צורך לדאוג או לצאת לפראג מתוך הרגשה כי מכייסים שם על כל צעד ועל.
תיהנו. העיר מקסימה וכיף גדול לשוטט ברחובותיה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל