המדריך אהוד ”חוויה מדהימה עם אהוד המדריך“
אהוד מדריך מעולה! הוא מסור, אמין ומקצועי. הבין את הראש שלנו והתאים לנו טיול בדיוק בסגנון שרצינו. גם בימים שלא היה פנוי להדריך אותנו - תיווך לנו מדריך אחר ודאג לוודא שאנחנו מרוצים ונהנים.
אהוד היה זמין, המליץ ועזר לנו גם כשטיילנו עצמאית.
מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל