אל באלסטרארי ”אוכל איטלקי טעים לחיך הישראלי ומאוד מומלץ“
אכלנו שם בצהריים ביום האחרון של הטיול ברומא. טעים מאוד! פיצה ופסטה וסלטים – הכל טעים ולא יקר עם אווירה של מסעדה מקומית אותנטית לא פלצנית. היינו שלושה אנשים מבוגרים ושילמנו 45 יורו לארוחת צהריים מלאה. בניגוד לכל מלכודות התיירים, שבהן אכלנו עד היום - הכל היה פשוט, טעים ומושלם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל