המדריך אהוד ”מדריך מעולה בכל רומניה“
חזרנו עכשיו מטיול של עשרה ימים ברומניה, הטיול היה מושלם, בעיקר בזכות המדריך הפרטי ששכרנו בשם אהוד.
אהוד בחור רציני, אחראי, מסור, דייקן, אמין וזורם עם כל הרצונות והבקשות . אהוד מכיר את כל רומניה כמו את כף היד שלו, והציע לנו מסלולים וטיולים אחרים ממה שכולם מציעים. אהוד היה ממש עשר ואנחנו ממליצים עליו בחום. בשונה ממדריכים אחרים- במקרה של אהוד, הוא מגיע עם הרכב שלו והטיול הוא טיול פרטי. זה אולי יקר יותר, אך במקרה הזה אתם עושים את הדברים בקצב שאתם רוצים ומה שאתם בוחרים, אהוד לא יושב עם סטופר ולא מפריע לו אם הטיול נמשך עוד שעתיים מעל הזמן שתוכנן- וללא תוספת תשלום.
אהוד עוזר בכל בקשה, וגם בימים שלא היינו איתו, הוא תמיד ענה לטלפון, עזר והמליץ לנו על מקומות בבוקרשט. ממליצים בחום! אורי ויובל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל