חמישייה מקומית – 5 המלצות של מקומי לקראת טיול בברצלונה

טיול בברצלונה יכול להתמקד בין אתרים ואטרקציות שכולם מכירים ושנחשבים לאתרי החובה של העיר, אך יש גם אפשרות לצאת מהמסלול השחוק ולראות את העיר בעיניים מקומיות באמת. שאלנו את אורי המתגורר בשכונת גרסיה מהם המקומות האהובים עליו כמקומי, החי מספר שנים בברצלונה והוא חשף עבורכם מסעדות, ברים, גלידריה מיוחדת ואפילו שוק סודי
אורי ברצלונה
תמונה ראשית עבור: חמישייה מקומית – 5 המלצות של מקומי לקראת טיול בברצלונה
Depositphoto/Boule

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-18/01/2021

• הכניסה לספרד אפשרית אך ורק לאזרחי האיחוד האירופי, מדינות מאמנת שונגן ומבחר מצומצם של מדינות נוספות,לא כולל ישראל.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת באופן מצומצם
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת הגבלות. בקטלוניה וברצלונה, המסעדות והברים סגורים.
  • עסקים פתוחים, אך תחת הגבלות.
  • הכניסה למדריד מותרת רק לתושבי העיר והמחוז.
  • בספרד מוטל עוצר כללי לילי.
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות.
לוגו וירוס קורונה

1. מסעדת La Fourmi

בלב ליבה של שכונת גרסיה בברצלונה יש בר-מסעדה עם אווירה מיוחדת ותפריט מעניין ולא יקר. מסעדת La Fourmi (מצרפתית: נמלה) היא אחד המקומות האהובים עלי. האווירה שלווה ונעימה, המוסיקה המתנגנת ברקע, טובה, תוכלו להזמין סלטים, סנדויצים ופיצות, אשר ניתנים עם שירות טוב וידידותי. מומלץ ללכת לארוחת בוקר או צהריים או לאיזה קוקטייל טוב בלילה. זהו מקום אהוב מאד על תושבי השכונה, הוא שכונתי ופשוט ויש גם קוקטיילים ואינטרנט אלחוטי חינם.

• כתובת: Milà i Fontanals, 58 Barcelona, 08012
  • שעות פתיחה: פתוח במהלך השבוע מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה

2. הגלידה הכי טובה

Italiana Heladería נמצאת במרכז גרסיה ב- La Plaza Revolucion. זו גלידריה בבעלות של שתי נשים איטלקיות מבוגרות, שהחליטו לאפשר לתושבי המקום ליהנות מהטעמים הביתיים שהן מייצרות. באמת משהו מיוחד, גלידה בייצור ביתי, כדאי להגיע ולטעום! שווה לחכות בתור, בייחוד בימי הקיץ. אמנם יש גלידות בברצלונה בכל מקום אפשרי, אך כאן יש הזדמנות לטעום משהו מיוחד באמת.

• כתובת: La Plaza Revolucion
  • שעות פתיחה: פתוח בכל יום עד שעה 13:00 בצהריים

3. שוק הקמאיו

שוק Cameo הוא שוק קטן ונסתר על מפת ברצלונה, שאיש כמעט לא מכיר. מבחינת קניות בברצלונה, מוצעים שם למכירה בעיקר אביזרי אופנה וביגוד, בקומה העליונה יש בית קפה קטן ונחמד בשם Calle Portaferrisa. בכניסה למתחם תבחינו בגמל גדול, כך תדעו שאתם במקום הנכון.

אוטובוס בברצלונה. צילום: הילה פלמנבאום גונןאוטובוס בברצלונה. צילום: הילה פלמנבאום גונן

4. מועדון מוג

אם אתם אוהבים מוסיקה אלקטרונית, המועדון הקטנטן מוג (Moog) הוא מקום שתאהבו. תמיד יש מוסיקה טובה ואווירה מיוחדת, בייחוד לחובבי הטכנו. המועדון מציע ערבי מוסיקה אלקטרונית של מיטב הדי ג'ייז המקומיים והעולמיים.

5. בר האויסו

אוביסו (Oviso) הוא בר קטן וידידותי הממוקם בפלזה ג'ורג' אורואל (Placa George Orwell). המקום ידוע גם בשם פלזה טריפי. זהו בר מאד פופלארי בקרב תושבי העיר והשכונה ויש בו אווירה מיוחדת וכמובן מהווה מקום טוב לפגוש אנשים ממקומות שונים בעולם. האוכל מצוין וזול, מנה עיקרית תעלה לכם כ-6 יורו בלבד, העיצוב מקסים ובסגנון קטאלוני טיפוסי עם הרבה יצירות אמנות, גרפיטי ופינות חמד. כאן תוכלו לפגוש את הטיפוסים הכי צבעוניים בשכונה, ללמוד מהי ברצלונה האמיתית ולשתות גם קוקטייל טוב.

• כתובת: Caller d'Arai 5, Plaza George Orwell
  • שעות פתיחה: כל ערב מ-22:00 עד 3:00

ברצלונה בעיני היא: ברצלונה היא עיר עם מזג אוויר נוח, אווירה רגועה וסוערת גם יחד, מטרופוליטן עם המון אפשרויות, אף פעם לא משעמם פה.

הכותב הוא אורי, בן 30, מתגורר בברצלונה כ-4 שנים, בשכונת גרסיה. בתחום התיירות ומשכיר דירות לתיירים. אתר אינטרנט: midwayramblas.com

להמלצות "חמישייה מקומית" נוספות מרחבי העולם הקליקו כאן.
 רוצה לקרוא עוד על טיול בברצלונה? הנה כמה קישורים נוספים שיעניינו אותך:

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-18/01/2021

• חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת באופן מצומצם
  • עסקים פתוחים, אך תחת הגבלות.
  • הכניסה למדריד מותרת רק לתושבי העיר והמחוז.
  • בספרד מוטל עוצר כללי לילי.