אוכל וחיי לילה בלימסול

אוכל קפריסאי, מסעדות דגים, בשרים, ברים, בתי קפה, גלידריות ומסיבות - בלימסול יש הכל, וצריך רק לבחור ולצאת לאכול טוב ולבלות!
עדי שילדן - מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: אוכל וחיי לילה בלימסול
צילום: עדי שילדן

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-08/04/2021

• אזרחי ישראל המחוסנים ב-2 מנות, או מחלימים, יכולים להכנס באופן חופשי לקפריסין, בהצגת אישור.
  • מי שלא מחוסן, חובה לבצע בדיקת קורונה PCR עד 72 שעות לפני הטיסה ואחת נוספת עם ההגעה לקפריסין.
  • לפני היציאה מישראל לקפריסין יש למלא ולשלוח 2 טפסים עד 24 שעות לפני ההגעה: טופס הצהרת נוסע ליציאה מישראל וטופס כניסה לשלטונות קפריסין.
  • חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • כל יציאה מהבית/בית המלון מחייבת משלוח SMS למספר 8998.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת מגבלות.
  • העסקים תפתוחים תחת מגבלות.
  • עוצר לילי מוטל בין השעות 21:00-05:00
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה

לימסול מציעה שפע של מסעדות, בתי קפה, ברים ומקומות בילוי, וכנראה שכל אחד ואחת יוכלו למצוא משהו לטעמם בעיר. בגדול, יש כמה אזורים עם ריכוז של מסעדות:

באזור המרינה והנמל הישן תמצאו מסעדות דגים, בשרים, אוכל איטלקי, גלידריות ובתי קפה. לאורך הטיילת יש מגוון מסעדות, בתי קפה וברים ליד החוף באווירה קיצית יותר ולכן מתאימים יותר למזג אוויר טוב. בכיכר טירת לימסול בעיר העתיקה יש שפע של מסעדות עם אוכל מקומי, דגים, בשרים, בתי קפה וגלידריות עם קינוחים, המאוישים בדרך כלל על-ידי תיירים, אבל לא רק. כיכר סריפולו (Saripolou Square) בצפון העיר העתיקה – זה המקום בו מתחילים חיי הלילה של העיר, יש שם המון מסעדות וברים שפעילים בערבים ובלילות ומספקים חוויה כיפית, צעירה ותוססת, וגם שפע של בתי קפה באווירה רגועה ומגניבה שמלאים בעיקר בבקרים המאוחרים בסופי השבוע. ועוד מקום קטנטן בעיר העתיקה שלא כדאי לפספס הוא סמטת הזיג-זג (Zik Zak) שכל צעד שם יוביל אתכם בין מסעדה, בית קפה ובר מגניבים. בכתבה הזו תמצאו כמה המלצות שיסדרו לכם ביקור טעים בעיר!

אוכל קפריסאי

MEZE Taverna – טברנה משפחתית עם אוכל קפריסאי ויווני. מקום מאד פופולארי עם אירוח כיד המלך, אוכל מצוין הכולל מנות פתיחה, מזטים, דגים, בשרים על הגריל, מנות צמחוניות ועוד מנות מסורתיות. מחיר זול-בינוני.

• כתובת: Agiou Andreou 209, Limassol
  • טלפון: 357-25-367333+
  • שעות פעילות: שני עד שבת 12:00-22:00, סגור בימי ראשון
  • אתר אינטרנט: www.mezetaverna.com

Dionysus Mansion – מסעדת גורמה ששוכנת בתוך מבנה אבן עם חצר ומתמחה באוכל קפריסאי מקומי עם טוויסט מודרני. אווירה נעימה, שירות אדיב, אוכל נהדר, לפעמים יש הופעות חיות ומסיבות, ופעם בחודש באחד מימי ראשון מתקיים בראנץ' חגיגי בסגנון בופה בין השעות 11:30-15:30 בעלות של 17 יורו לאדם. מומלץ להזמין מקום מראש. מחיר בינוני-גבוה.

• כתובת: 16th June street 5, Limassol
  • טלפון: 357-25-222210+
  • שעות פתיחה: שני עד שבת 12:30-24:00, ראשון 13:00-24:00
  • אתר אינטרנט: www.facebook.com/dionysusmansion

Souvlakia Leivadias – מסעדת סופלקי מקומית עם מחירים זולים ואוכל טוב, יש מקומות ישיבה ואפשר גם לקחת בפיתה לדרך, פופולארי בשעות הקטנות של הלילה בין בילוי לבילוי. בחצר האחורית יש חנייה עם ציורי קיר יפים, אז גם אם אתם לא רעבים או שסגור, שווים להציץ בחצר.

• כתובת: Kanari 7A, corner of Kitiou Kyprianou street
  • טלפון: 357-25-341154+
  • שעות פעילות: שני עד חמישי 12:00-03:00, שישי ושבת 12:00-06:00, ראשון 17:00-03:00
  • אתר אינטרנט: www.souvlakilivadias.com
  • סניפים נוספים: אחד ליד הנמל הישן, כתובת: 10 Dimitriou Mitropoulou, וסניף נוסף בכתובת: 233 Cmakarios Avenue. שניהם פתוחים כל יום 12:00 בצהרים ועד 01:00 בלילה.

מסעדות דגים

Fat Fish – מסעדת דגים פופולארית מאד הממוקמת על החוף עם תפריט מגוון של דגים ומאכלי ים טריים, מבחר יינות, שירות אדיב ואווירה נעימה. מחיר בינוני-יקר.

• כתובת:‎‏ ‎Promachon Elefherias, Agios Athanasios, Limassol. בקומת הקרקע של המועדון הימי של לימסול.
  • טלפון: 357-25-828181+
  • שעות פעילות: שני עד שבת 12:30-15:30 ולאחר מכן גם בשעות 18:30-22:30, בימי ראשון 12:30-16:00 ולאחר מכן 18:30-22:30
  • אתר אינטרנט: www.facebook.com/fatfishrestau

Pyxida – רשת של מסעדות דגים עם סניפים בלימסול, בניקוסיה ולרנקה. המסעדה נמצאת במיקום נהדר על המרינה, יש תפריט מגוון של דגים ומאכלי ים, סלטים, מנות פתיחה, תוספות וקינוחים. מחיר בינוני-גבוה.

• כתובת: המרינה של לימסול
  • טלפון: 357-25-051200+
  • שעות פעילות: כל יום בשעות 12:00-23:00
  • אתר אינטרנט: www.pyxidafishtavern.com

מסעדות בשרים

The Steak House – מסעדת סטייקים אשר ממוקמת בגובה מעל המזח של המרינה, כך שמקבלים גם אוכל טוב וגם נוף מצוין לעבר הים. מחיר בינוני-גבוה.

• כתובת: המזח הראשון בנמל
  • טלפון: 357-70-000577+, 357-99-988180+
  • שעות פעילות: כל יום 11:00-23:00
  • אתר אינטרנט: www.thesteakhouse.eu

Columbia Steak House – מסעדת סטייקים מעוצבת שנמצאת בתוך מתחם בשם Columbia Plaza ובו מספר מסעדות, ברים וגם קונדיטוריה. לצד מנות סטייקים מובחרים ובשרים נוספים, מגישים גם מנות פתיחה, מרקים, סלטים, פסטות, דגים ומאכלי ים, תפריט אסייתי וקינוחים. מחיר יקר.

• כתובת: Ayiou Andreou 223, Limassol
  • טלפון: 357-25-278000+
  • שעות פעילות: שני עד שבת 19:00-23:00, ראשון 12:30-16:00 וגם 19:00-23:00
  • אתר אינטרנט: www.columbiaplaza.com/columbia-steak-house

מסעדות על החוף

Columbia Beach – מקום מפנק שהוא שילוב של מסעדה ושל בר ליד בריכה, וכל זה על שפת הים. התפריט מאד מגוון ותוכלו למצוא דגים, מאכלי ים, בשרים, סלטים, מנות צמחוניות וטבעוניות, המבורגרים, ברוסקטות-פיצות בתנור לבנים, פסטות ואפילו סושי. תפריט האלכוהול גם הוא מאד מגוון. מחיר בינוני-גבוה.

• כתובת: Promachon Eleftherias 6, Ayios Athanasios, Limassol
  • טלפון: 357-25-321500+
  • שעות פתיחה: כל יום בשעות 10:00-23:30, ביום ראשון נסגר ב-2:00 לפנות בוקר.
  • אתר אינטרנט: www.columbia-beach.com

Old Limassol Beach Bar & Resto – מסעדה-בר הממוקמת ממש על החוף בקצה המזרחי של לימסול, ליד העיר העתיקה אמתוס. מגישים שם אוכל קפריסאי מקומי והרבה דגים ומאכלי ים, מקום פופולארי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. יש חנייה צמוד למסעדה וגם נגישות נוחה באמצעות תחבורה ציבורית. מחיר זול-בינוני.

• כתובת: Leoforos Amathountos Avenue 138, Agios Tychonas, Limassol
  • טלפון: 357-25-321047+
  • שעות פעילות: שלישי עד חמישי 12:30-16:00, שישי ושבת 12:30-23:00, ראשון 12:30-17:00
  • אתר אינטרנט: www.facebook.com/oldlimassol.beachbarcafe

בתי קפה, גלידריות וקינוחים

Uluwatu Specialty Coffees – זה אחד המקומות האלה שמתמחים בקפה ברמה הגבוהה ביותר. המקים של העסק הוא חובב קפה רציני שיכין לכם את המשקה האהוב עליכם במיומנות מהפנטת ממכונה מרשימה מהמותג האיטלקי Elektra. בנוסף, הוא מכין ארטיקים טעימים על בסיס שמנת ובעיטור פרחים אכילים. תענוג, תענוג, ושוב, תענוג. מקום היפסטרי בעיצוב מינימליסטי ומזמין.

GUEST – מדובר בבית קפה ובר צבעוני במיקום מעולה באמצע סמטת הזיג-זג, מגישים שם משקאות חמים וקרים, בירות וגם אוכל בסגנון של מזטים. לפעמים מארחים שם הופעות מוזיקה חיה.

Kafeneio Xouzouri – קפה-מסעדה-בר בסמטת הזיג-זג, פופולארי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, גם לארוחות בוקר, גם צהרים, גם לסתם דרינק באמצע היום וגם להופעות ומסיבות בסופי השבוע.

• כתובת: Zik Zak 5, Limassol
  • שעות פעילות: שני עד שישי 14:00 עד 1:00 בלילה, שבת וראשון 9:00 עד 1:00 בלילה.
  • אתר אינטרנט: www.facebook.com/kafeneio.xouzouri

Maritsa – בית קפה ותה מסורתי, מקום חמוד עם מגוון רחב של חליטות וצמחים לתה, עוגות וקינוחים ביתיים, אווירה נעימה ורגועה, אירוח ביתי.

• כתובת: בפינה הצפון-מערבית בכיכר טירת לימסול
  • שעות פעילות: שלישי עד חמישי 15:00-19:00, שישי 15:00-21:00, שבת 11:00-24:00, ראשון 10:00-24:00, סגור בימי שני.
  • אתר אינטרנט: www.facebook.com/Maritsa

האגן דאז – אין כמו גלידה טובה ביום חם, בדיוק בשביל זה יש סניף של האגן דאז (Häagen-Dazs) בתחילת הנמל הישן והמרינה. זהו סניף בן שתי קומות, אמנם אין שם אווירה מיוחדת, אבל הגלידה והקינוחים בהחלט עושים את העבודה.

• כתובת: הנמל הישן, לימסול
  • שעות פעילות: כל יום מ-9:00 ועד 1:00 בלילה

The Nutcracker House – אם רק בא לכם לאסוף משהו מתוק על הדרך, קפצו לחנות הזו שמתמחה בממתקים קפריסאיים מסורתיים, כמו Loukoumi (כמו רחת לקום), חלבה, פיצוחים, דבש ועוד.

• כתובת: יש להם שלוש חנויות בלימסול, St. Andrews Street 99, Anexartisias Str. 44 ו- Georgiou 1st Ave
  • טלפון: 357-25-108676+, 357-25-351009+, 357-25-321010+
  • שעות פעילות: שעות הפתיחה משתנות מחנות לחנות, יש להתעדכן בדף הפייסבוק
  • אתר אינטרנט: www.thenutcrackerhouse.com, www.facebook.com/nutcrackerhouse

ברים ומועדונים

בנוסף להמלצות כאן, אפשר פשוט להגיע לכיכר סריפולו שבצפון העיר העתיקה, המקום שוקק חיים וכייפי ויש שם המון ברים ומסעדות.

Mason Bar – בר מגניב עם חצר פנימית במרכז העיר העתיקה. במקום יש אווירה כיפית, מוזיקה טובה, צוות נחמד ומבחר משקאות אלכוהוליים. אם רוצים לשבת ליד שולחן מומלץ להזמין מקום מראש או להגיע מוקדם יחסית.

• כתובת: Zik Zak 10, Limassol
  • טלפון: 357-99-878920+
  • שעות פעילות: רביעי עד שבת 15:00 עד 2:00 בלילה, ראשון 16:00 עד 2:00, סגור בימי שני ושלישי
  • אתר אינטרנט: www.facebook.com/MasonLimassol

Poe BAR – בר פופולארי בעיר העתיקה שלוקח השראה מהמשורר והסופר האמריקאי המפורסם אדגר אלן פו. הבר ידוע באווירה כיפית, קוקטיילים טובים ומיוחדים, הופעות מוזיקה חיות, DJים ואוכל טעים.

• כתובת: Nicola Xiouta Str. 4, Limassol‎‏
  • טלפון: 357-96265737+
  • שעות פתיחה: מ-18:00 ועד מאוחר בלילה
  • אתר אינטרנט: www.facebook.com/Poe-Bar

Ship Inn – פאב בסגנון אנגלי ועם אווירה מקומית, מגישים מבחר בירות מהחבית ותפריט עם ארוחות בוקר, מנות פתיחה, מנות עיקריות, סלטים, סנדוויצ'ים, המבורגרים, אוכל מקסיקני, פיצה, פסטה, בשר על הגריל, דגים ומאכלי ים. ממוקם ליד החוף במזרח לימסול.

• כתובת: 28 October Ave. corner of Kerkiras street
  • טלפון: 357-25-582180+
  • שעות פתיחה: כל יום מ-10:00 עד 1:00 בלילה, בראשון נסגר בחצות
  • אתר אינטרנט: www.theshipinncy.com

Guaba Beach Bar – אחד המועדונים הפופולאריים בקפריסין שמביא אליו את השמות הגדולים של ה-DJ's בעולם. המקום מעוצב כמו ג'ונגל, נמצא ממש ליד החוף ומושך אליו קהל מגוון. פתוח מסוף אפריל עד סוף ספטמבר, 7 ימים בשבוע, שווה להציץ על ליין המסיבות מראש, יש במקום אוכל ושתייה.

• כתובת: Amathuntos 7, Limassol, על קו החוף מזרחית ללימסול
  • טלפון: 357-96340000+
  • שעות פתיחה: מסיבות מתחילות בדרך כלל בצהרים ונמשכות עד הלילה
  • מייל: reservations@guababeachbar.com
  • אתר אינטרנט: www.guababeachbar.com

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-08/04/2021

• חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • כל יציאה מהבית/בית המלון מחייבת משלוח SMS למספר 8998.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת מגבלות.
  • העסקים תפתוחים תחת מגבלות.