בזמן שעשרות ישראלים שהגיעו לבודפשט למטרת נופש חברה מצאו עצמם תקועים מעבר לים ללא טיסת חלוץ ארצה, יוסי ביטון, מנכ"ל מלון Hilton Garden Inn
במשך שבוע שלם, כשהשמיים היו סגורים והמתח היה באוויר, יוסי והצוות שלו דאגו לכל מה שצריך כדי להפיג את החששות - מהנחות בימי השהות, דרך גמישות מלאה בהארכת החדרים כל 48 שעות (בלי להתחייב מראש), ועד להכנה של קפה ומאפה לכולם ב-4:45 בבוקר ביום שבו סוף סוף יצאה טיסה לארץ.
חלק מקבוצת הישראלים ששהו במלון שיתפו בחוויה שעברו. "ישראלים לא מבינים כמה זה מכפיל כוח להגיע למלון שהמנכ"ל ישראלי, במיוחד בזמן מלחמה או סנריו כזה. היחס האישי." סיפר אחד האורחים. "עשינו לא מעט רעש והיו התקהלויות בלובי, אבל הכל עבר בנועם ויוסי דאג שנרגיש בבית למרות הכול" הוסיף אורח אחר.
אז דווקא ברגעים של משבר, מתגלים האנשים שעושים את כל ההבדל. יוסי ביטון והצוות שלו הזכירו לכולנו שאפשר לשמור על ערבות הדדית, רגישות ונתינה בייחוד בזמנים קשים. ולנו, הישראלים, תזכורת קטנה: אנחנו יודעים להיות שם אחד בשביל השני לא רק בארץ, אלא גם מעבר לים.