בעקבות הודעת ההסתדרות על שביתת המשק מחר (יום ב', 2/9), עובדי נמל התעופה, כולל צוותי קרקע, אנשי אבטחה ועובדי מינהל, הודיעו על כוונתם להצטרף לשביתה. בשלב זה היקף השביתה בנתב"ג לא ברור וככל הנראה, השביתה תתחיל בשעה 08:00 ותימשך עד השעה 10:00 או 11:00, ותחול על טיסות ממריאות בלבד. עם זאת, גם שביתה של מספר שעות צפויה להשפיע על אלפי נוסעים עם ביטולים ועיכובים, שיכולים לגרור שיבושים גם ביום למחרת.
כזכור, יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הודיע הערב על השבתת המשק החל ממחר (יום ב'), שצפויה לכלול גם את נתב״ג החל מהשעה 08:00 בבוקר. ההכרזה על השביתה היא במטרה להביע סולידריות עם משפחות החטופים, ״החלטתי שצריך להפסיק את ההפקרה של החטופים, של העקורים, של הכלכלה שמתרסקת. חייבים להפסיק את השיסוי, אנחנו מחנה אחד, חייבים להחזיר את מדינת ישראל לשגרה הגיונית״. אמר בר דוד.
מהנהלת רשות שדות התעופה נמסר כי שדה תעופה נתב"ג יהיה פתוח כרגיל, אך הרשות ממליצה להתעדכן בלוח הטיסות ומול חברות התעופה.
רכבת ישראל צפויה לפעול מחר כרגיל מאחר והיא נחשבת שירות חיוני ולא לקחה חלק גם בשביתות הקודמות של ההסתדרות.