פארק ליין ריזורט יוקרתי במרחק נגיעה מישראל

Parklane Luxury Collection Resort Spa אתר נופש וספא יוקרתי מגיע עכשיו אל היעד הנחשק לימאסול בקפריסין
מיקה רוס
תמונה ראשית עבור: פארק ליין ריזורט יוקרתי במרחק נגיעה מישראל
Parklane Luxury Collection Resort Spa

בדיוק לאחר סיומו של החופש הגדול ולפני החגים, אחרי הטירוף עם עומס התורים בנתב”ג והמחירים המטורפים. החלטנו שזה הזמן לחפש יעד לחופשת בטן גב מפנקת לא רחוקה מידיי מהארץ.
 אחרי מחקר מעמיק ברשת והמלצות מחברים, קיבלנו החלטה לטוס לקפריסין, יעד אידיאלי לחופשת בטן גב מפנקת במרחק 40 דק טיסה מנתב”ג. הופתענו לגלות שזמן ומחיר הטיסה, זהים לאילת. רק שבקפריסין, תוכלו למצוא מלונות שווים ברמה גבוהה במחירים שפויים יותר בהשוואה לישראל.

אז לאחר שהחלטנו על קפריסין כיעד לחופשה שלנו, יצאנו לברר על מלון, היה חשוב לנו למצוא מלון שהוא הכי טוב והכי מפנק. מלון שאין סיבה לצאת ממנו, פשוט להשאר בו ולהתפנק ברמה הכי גבוהה שיש, וליהנות מחופשה אמיתית.
 ההמלצות הובילו אותנו אל מלון "Parklane -Luxury Collection Resort & Spa" אתר נופש וספא יוקרתי. מלון פארק ליין הוא ריזורט של הרשת העולמית המפוארת “Marriot” ושייך לקבוצת ”The Luxury Collection”, שמורכבת מבתי מלון ייחודיים ואתרי נופש בעלי שם עולמי אל היעדים המרגשים והנחשקים ביותר בעולם.

הריזורט היוקרתי “Parklane” ממוקם בעיר לימסול כ-30 דק של נסיעה משדה התעופה בלרנקה.
לימסול העיר השניה בגודלה בקפריסין. היא עיר שמחה וחיה שמזכירה מאוד את תל אביב, אשר ממוקמת על רצועת החוף הדרומית של האי ומוקפת בעצי דקל.
בהגיענו למלון המפואר כבר בכניסה יש תחושה של ריזורט יוקרתי בתאילנד עם הצמחייה הירוקה המטופחת מסביב, והטוקטוקים שנעים בשטח המלון כדי לסייע עם המזוודות של האורחים.
 הגענו ללובי המלון שמעוצב בדקדוק רב: לובי רחב ואלגנטי בצבע לבן, הכולל נברשת ענקית ומרשימה עם עלי כותרת של פרחים, עם אלף חמישים חלקי זכוכית המספקים קריצה לגנים המוריקים של המלון! בכניסה למלון תוכלו למצוא גם מתחם ישיבה עם כורסאות מפנקות שמשקיפות לים ולבריכה, תקרה גבוהה ומרשימה, וקיר ענקי מהמם שעליו מדשאה ירוקה.

את הסטנדרט הגבוה של המלון הרגשנו כבר בכניסה, כשקיבלו את פנינו בלובי המלון עם דרינק כיפי ומרענן, ומגבת לחה ריחנית לרענון הפנים. קיבלנו ליווי צמוד לחדר המפואר עם הדרכה מלאה על כל המתקנים של החדר, המלון והשירותים של המלון מה שמעיד על יחס חם ואישי. המלווה אפילו הסבירה לנו כדי שלא נסתבך איך מדליקים את המזגן והאור המשוכללים בחדר שיש עבורם מסך חכם עם שליטה מלאה על צבע האור בחדר וגובה התאורה שמתאים לנו.

החדר שקיבלנו הוא חדר זוגי גדול שמתהדר במיטת קינג סייז יוקרתית ייחודית לזוג. מעוצבת עם אזור טרקלין נוח המוביל למרפסת שמשקיפה לים ולבריכה של המלון. הסוויטה מאובזרת בקפידה עם ספה, פינת אוכל, מיני בר, פינת תה וקפה של נספרסו וטכנולוגיה עדכנית. חדר הרחצה הצמוד בנוי עם תא מקלחת מרווח, מקלחת גשם, אמבטיה עמוקה ומפנקת שמתאימה לזוג, כיור כפול כך שלכל אחד יש את מירב הפרטיות, חדר המקלחת היה מאובזר במוצרי טיפוח יוקרתיים של המותג היוקרתי “בולגרי” וביניהם: סבון ידיים וגוף, שמפו, מרכך, קרם גוף, משחת שיניים ומברשת למקרה ששכחתם, מי פה, מארז לגילוח, חלוקי רחצה מהנעימים שנתקלתי ואפילו מלח אמבטיה יוקרתי שיוסיף ריח מרענן לאמבטיה שלכם.
 אחד מהיתרונות בלהגיע ב”offseason” למלון יוקרתי הוא שיש סיכוי טוב שתקבלו שדרוג לחדר טוב יותר במחיר אטרקטיבי וכמובן להנות מפרטיות מקסימלית.

ריזורט “פארק ליין” מורכב מ-222 חדרים, 24 סוויטות בדרגות שונות ו-18 ווילות שתוכננו בקפידה עם חומרים טבעיים בגווני אדמה ומרגיעים. ריהוט מעץ אגוז ואפר, מודגש בבדים ושטיחים רכים מעורר תחושה של פשטות ים תיכונית ואירוח מחמם.
 המלון נפתח בשיא הקורונה ב2019, ובולט לעין החדשנות והמודרניות של המלון, בתחושה שלנו בילינו במלון שנפתח זה עתה, שזה יתרון נוסף ששידרג לנו את החופשה. העיצוב והחדרים מוקפדים ונקיים. מהחדרים “הבסיסיים” ועד הווילות החלומיות.

קולינריה במלון
נתחיל בארוחת הבוקר של המלון- ארוחת הבוקר במלון היא בסגנון בופה מהטובים שנתקלתי בהם. נתחיל מהלוקשיין של הברקפסט שהוא ממוקם לצד הבריכה הראשית של המלון, ככה שפותחים את הבוקר בשולחן מול נוף המים הצלולים באווירת חופשה.
בארוחת בוקר, יציעו לכם משקאות מגוונים וצוננים כמו מים מינרליים או מוגזים, תה קר או חם, שמפנייה קרה, משקאות סחוטים מול עיניכם, וקפה בכל ווריאציה שתרצו.
 אנחנו התאהבנו בקפה “פרדו קפוצ'ינו”- מדובר בקפה קר בסגנון קפריסאי. בעצם קפה קר כמו שאנחנו רגילים אבל עם טוויסט של קציפה מפנקת.

בבופה תוכלו למצוא עמדה שבה מכינים לכם ביצים טריים בווריאציה שתרצו עם תוספות לבחירכתם. עמדת וואפל בלגי, ופנקייקים חמים עם ממרחים שונים ופירות בשפע.
 בנוסף, תמצאו יוגורטים במגוון טעמים, גבינות עשירות, נקניקים, אבוקדו טרי חתוך, ירקות טריים שטופים, מאפים קפריסאים, עוגות צרפתיות, לחמים בכל סוג שתרצו, ועוד. כל האוכל בבופה מוגש בקפידה ובהשקעה רבה. יכולה להגיד בבטחה שזו ארוחת בוקר מהטובות שאכלתי.

לגבי ארוחות צהריים, ביניים וערב “Parklane Resort” מציע מגוון מענג של פיוז'ן מפורסם בעולם של מאכלי פיוז'ן קפריסאיים יווניים, ים תיכוניים, יפנים וצרפתיים עם נוף מדהים של הרקע הים האייקוני.
במלון קיימות 6 מסעדות שונות, כל אחת בלוקיישן אחר במלון עם עיצוב ייחודי שתואם את סגנון המסעדה. בין המסעדות תמצאו: מסעדת “Il Teatro” שמומחית במאכלים ים תיכוניים מענגים באוויר הפתוח של המלון, היפנטו מאווירת הריביירה הצרפתית במסעדה והבר “LPM” הנודע, או במסעדת “Nammos” המפורסמת בעולם. בנוסף המסעדה Lane”s” פתוחה לאורך כל היום עבור מזנון נושא או תפריט א-לה-קארט אקסקלוסיבי או פשוט הירגעו ב-”The Gallery” עם קוקטייל בשקיעה הקסומה. לגישה צוננת יותר, בר הבריכה “Vithos” הוא מעולה ביום קיץ חם לאוכל טוב ליד הבריכה, יין טוב או קפה קר.
 בתכלס, לא משנה מה אתם מחפשים, המגוון הרחב של המסעדות המשובחות של המלון יתנו לכם מענה לפי החשק שלכם.

אנחנו שהינו כשתי לילות במלון, ובתור חובבי אוכל טוב, החלטנו לנצל היטב את הערבים שלנו בארוחות מפנקות ומיוחדות. לשם כך בחרנו בשתי המסעדות המדוברות ביותר שלמלון יש להציע. הראשונה היא מסעדת “LPM”
LPM בראש ובראשונה מונעת על ידי מזון ומובלת על חומרי גלם איכותיים. המסעדה מתמחה במטבח ים תיכוני צרפתי טרי וקליל בהשראת המטבח הניסואה. הפשטות של LPM מצויה בתוצרת ים תיכונית טרייה, עם מנות באמצעות ארטישוק, קישואים, לימונים, זיתים ועגבניות, לצד פירות הים, הבשר והפסטה הטריים ביותר.
 LPM בעלת השם העולמי שקיימת כבר ביעדים נחשקים בעולם כמו: לונדון, אבו דאבי, דובאי, מיאמי והונג קונג. בשנה האחרונה הרשת משתלטת שוב על השליטה על חוף הים, הפעם בלימאסול בקפריסין- העשירה בהיסטוריה וביתה של האלה אפרודיטה. LPM באה במטרה לחגוג ולשתף המטבח אותנטי שמשתלב בצורה מושלמת עם האווירה של כל אחד מהמיקומים שלו בעולם אשר ידועים בסביבת גב מצומצמת המזכירה את קוט ד'אזור.

בLPM התפאורה מזכירה את הריביירה הצרפתית: אמנות של ציירים מהמאה ה-20 מדרום צרפת, צבעים מבריקים ונועזים, פרחים טריים באגרטלים, מחבתות ייחודיות צמודות על הקיר שנוצרו על ידי מקס קרטייה, וקיים גם בר קבלת פנים קלאסי, בדרך כלל שיש או אבן לבה עם פיוטר או אבץ.
 המטרה בLPM בלימאסול היא לתת בכל מנה פת של אוכל שלא ישכח - ושלא ניתן למצוא או לשחזר במקומות אחרים. כל המנות מוכנות בטכניקות של הקפדה יתרה ודיוק, כדי להגן על שלמותם.

מה בתפריט? התפריט כולל גם הרבה מנות קלאסיות שאינן ים תיכוניות וכמה מנות ליגוריות בהשראה האופייניות ל"מטבח ניסואז" מעוף תינוק צלוי שלם ועד ניוקי עם עגבניות טריות. לתפריט, המיועד לחלוקה בין השולחן, משלימים רשימת יינות צרפתית עשירה הכוללת מבחר נרחב מפרובנס. התפריט כולל הרבה מנות צרפתיות קלאסיות שאינן ניסואה וכמה מנות איטלקיות. מטבח כזה דורש כישורי בישול גדולים יותר וגישה ללא פשרות לחומרי הגלם הטריים הטובים ביותר המחייבים שינויים עונתיים תכופים.
 אנחנו התחלנו את הארוחה עם כוס יין רוזה מצויין מפרובנס (2021 MEDITERANNÉE ROSÉ, FIGUIÈRE10), יין קליל יבש ומינרלי במחיר סביר מאוד ביחס למסעדה ברמה כזו, כ10 יורו לכוס.

בכל שולחן במסעדה מוגש צרור של עגבניות טריות, לימון שלם, מלח, פלפל, שמן זית איכותי ממטעי הרי האלפים וכמובן סכין חדה- שבה תוכלו להרכיב לכם סלט מרענן של עגבניות. בנוסף, המלצרית ניגשה לכל שולחן עם סלסלת לחמי מחמצת טריים שבה נתנה לנו לבחור בין לחם מחמצת צרפתי, למחמצת דגנים ולנשנש בנתיים עם הסלט שהרכבנו. אהבתי מאוד את הרעיון הזה, נותן לסועדים תחושה של חיבור ומנעים את הבטן עד שיבחרו מה להזמין.
אז הזמנו קרפצ'ו בקר שעבד גם כן מעולה עם הלחם, ומנת “אסקרגוטס” שזה בעצם חלזונות עם חמאת שום ופטרוזיליה. מנה שהיא מאסט במסעדה צרפתית אמיתית.
מה שאהבנו במסעדת LPM, היא שהיא מציעה סגנון מיוחד שלה למנות צרפתיות קלאסיות. כלומר, בתור אחת שביקרה בצרפת לא מעט וזכתה לאכול במסעדות מקומיות מעולות, יכולה להגיד שכאן זכיתי להנות מרמה גבוהה של אוכל עם טעמים דומים מאוד לצרפת ואפילו מיוחדים עוד יותר.
 לעיקריות, המשכנו עם קו הבשר ולפי המלצת המלצר הזמנו סטייק אנטריקוט משובח, שהוגש לצד שני רטבים מעולים. מרוב שהבשר היה טעים ובאיכות גבוהה, לא היה צורך אפילו לטבול ברוטב, אלא להנות מהטעם המעולה והעסיסי של הבשר. לצד הבשר הזמנו עוד מנה טיפוסית למטבח הצרפתי “גראטן”- מנת תפוחי אדמה מוקרמים שהיו עשויים בצורה מושלמת.

לקינוח, הזמנו את המוס שוקולד המפורסם של המסעדה, הוגש מהמם ובעיקר טעים עם כדור גלידה וניל שנמס לתוכו.
 בקיצור, הארוחה בLPM היא חוויה ייחודית שמורגש בה כישורי הבישול הגדולים וגישה ללא פשרות לחומרי הגלם הטריים הטובים ביותר. התוצאה היא מזון נטול עושר, אותו ניתן לאכול שוב ושוב. בהחלט מסעדה ששווה ביקור לערב חגיגי במלון Parklane בלימאסול.

המסעדה השנייה שבה בחרנו לאכול היא מסעדת נאמוס.
מסעדת NAMMOS מציגה עולם סנסציוני של טעמים, בהשראת האור היווני, שמקורו בים האגאי העשיר ומוגש בדיוק ללא דופי. השאיפה המתמשכת למצוינות גסטרונומית הפכה את NAMMOS ליעד עבור גורמנדים שנהנים ממיטב הטעמים באווירה תוססת ותמיד מענגת.

NAMMOS שואבת השראה מהגסטרונומיה ומהרוח הקוסמופוליטית של הים התיכון שמתערבבת עם השפעות אסיאתיות כדי להציע מגוון גסטרונומי יצירתי שאי אפשר לעמוד בפניו. דגים טריים שמקורם במים הגבישיים של הים האגאי, נתחי בקר מיושנים להפליא והסושי המעודן ביותר בעולם ומנות בהשראה ים תיכונית תוססת מבטיחים חוויית סעודה רחוקה מכל מה שחוויתם בעבר.

ב-NAMMOS לימסול תוכלו להנות מאירוע פרטי משוכלל עם טעמים עדינים, אווירה חלומית ושירותי VIP בלעדיים הסוללים את הדרך לחגיגה בלתי נשכחת לרגע המיוחד שלכם, בין אם זה ארוחת ערב רומנטית, מסיבת יום הולדת, חתונה או כל דבר ששווה לחגוג.

הקיץ ב-NAMMOS תוסס ומלא בריגושים, יופי ובמלא חיים שמגיע מהלב ומרגש את כל החושים. NAMMOS לימסול אינה יוצאת דופן במה שחיי הקיץ של NAMMOS זקוקים לו. הצבעים האגדיים מפוזרים כעת על חופי לימסול כדי ליהנות מהלגימות, מהביסים, מהסגנון ומעל לכל האושר הקיצי שמגיע לכם.

כל מסעדת נאמוס בעולם היא חלק מקומפלקס יוקרתי הכולל חוף רחצה מדהים,בתי מלון יוקרתיים. למעשה לחוף זה מגיעים אנשים ברמה גבוהה, עשירי עולם מחנים את היאכטות ויורדים לחגוג בחוף,שבו מסעדות וברים שמהווים תפאורה לסצנות של מסיבות יוקרה של העשירון העליון מכל העולם.

שהגענו למסעדה כבר התחלנו להרגיש את האווירה הייחודית בנאמוס, אווירה כיפי, וקלילה עם עיצוב בגווני הים ופרחים אלגנטיים בצבעים שונים על כל שולחן.

פתחנו את הארוחה עם כוס יין רוזה מצויין של מיראבל ואוייסטר טרי מהים כי אין דרך טובה יותר לפתוח ארוחת דגים איכותית.
 מה שהוסיף מאוד לתחושת המקצועיות של המקום זה שניגש אלינו לשולחן סומילייה דגים ובשר, והציג בפנינו את מבחר הפירות ים, הדגים ונתחי הבשר הטריים שמוגשים באותו היום. מורגש מאוד בנאמוס הרמה הגבוהה של השירות במסעדה, ואיכות חומרי הגלם. ארוחה בנאמוס היא ממש יציאה אל הרפתקאה מבלי דאגות. המלצרים דואגים לך עד הפרטים הכי קטנים. עורכים לך את הצלחת בהתאם לכל מנה שמגיעה, ודואגים לשאול אחרי כל מנה אם אנחנו מוכנים להבאה. המלצרית הייתה קשובה אלינו ודאגה למזוג לנו מים ברגע שהיה לנו חסר וכמובן בעוד יין טוב.

בארוחה, רצינו לטעום מהמנות הכי ייחודיות למסעדה, לשם כך הלכנו עם המלצת המלצר. לקחנו מנת פראונס בטמפורה ברוטב צ'ילי שומשום שהייתה מנה פשוט מעולה. הפראונס היו טריים ועצומים והטמפורה והרוטב פשוט מדוייקים.
הזמנו גם רול סושי שהיה טעים מאוד: רול עם ספייסי טונה מהטובים שאכלתי עם שרימפס טרי בפנים.
כמובן שלצד הסושי המלצר דאג להביא לנו ג'ינג'ר, וואסבי ואפילו כמה סוגי סויה לבחירתנו.
 לעיקרית, לפי המלצת הסומילייה, הזמנו דג לוקוס גדול וטרי שהיה מצויין לחלוקה.

בדרך כלל במסעדה שאני מזמינה דג טרי אני מתבאסת על ההתעסקות בלנקות אותו. בנאמוס כחלק מהחוויה במסעדה והשירות המקצועי, המלצר דאג לנקות לנו את הדג מול עיניינו, שזה כבר חוויה בפני עצמה. מלצר נוסף לצידו היה אחראי לוודא שהדג באמת נקי והגיש לכל סועד צלחת יפה עם מנת דג וירקות טריים לצד שמן זית איכותי ולימון טרי.
 לקינוח, בחרנו את הקינוח המפורסם של מסעדת נאמוס- מוס שוקולד עם שלושה סוגי שוקולדים שונים מהעולם(מריר, חלב ולבן). קינוח קליל, מדוייק וללא טעויות.

לסיום, נאמוס מציעה גסטרונומיה מתוחכמת ותשוקה אמיתית להציע חוויות בלתי נשכחות לסועדים שלה.
 המסעדה פתוחה לקהל כל יום מהשעה 12 ועד השעות הקטנות בלילה. החלק הכיפי בנאמוס, שאתם יכולים לבחור מתי להגיע בהתאם לאווירה במקום, בצהריים המקום לרוב יותר שקט ורגוע, ובהמשך היום מצטרף דיג'יי שהופך את המקום לחגיגה קולינרית.

ספא ופסיליטיס

במלון קיים ספא Kalloni עטור הפרסים, המציע גישה הוליסטית לבריאות עם מגוון טיפולים ממריצים ומרפאים.
 בספא Kalloni, האורחים מועברים מחיי היומיום למסע בריאות טרנספורמטיבי, ונהנים משלווה מוחלטת שמדוייקת לחופשה, מרחב ופרטיות. הודות לטיפול המומחה של מטפלים מובילים שנבחרו ביד והמוצרים החתומים של Kalloni Biologique Recherche & Thalgo, האורחים ירגישו ניזונים במוצרים טהורים.

הספא המרשים בParkLane משתרע על פני 3,000 מ"ר. הוא מרכז התלסותרפיה היחיד בקפריסין, והוא מוקדש להחזרת איזון והרמוניה רוחנית באמצעות גישה הוליסטית לבריאות, בעוד ש-14 חדרי טיפול מציעים הכל, החל מעיסויים לקרצוף גוף ועטיפות ועד עיסויים זוגיים, עיניים. טיפולים וטיפולי פנים וטיפול במי ים. מתקנים נוספים כוללים מספרה, חדר אדים וסאונה.

לילדים ולמשפחה
 במלון קיים פארק מיוחד לילדים שיאפשר לילדים הנאה ומנוחה, ולהורים ראש שקט מלחפש להם תעסוקה. פארק קידז הוא גן עדן יוקרתי לקטנטנים. בטירה יש בריכה רב-פעילות עם ספינת פיראטים ובריכות מגלשות מים, הילדים יכולים לקיים אינטראקציה זה עם זה, להשתתף בפעילויות למידה ולהירגע בסביבה בטוחה ושמחה. פארק קידז נוצר על מנת לספק סביבה מרגשת ומהנה לילדים בגילאי 3 עד 12, עם תכנית פעילויות מלאה, כמו גם גן ילדים לפעוטות מתחת לגיל שלוש.

לילדים קיים גם שיעורי יוגה ואימוני כושר מותאמים לגילם שהמלון מציע במתחם הכושר.
 אתר הנופש מציע גם שלוש בריכות חיצוניות לאורחי המלון: בריכת מי ים, בריכה למבוגרים בלבד ומגלשה אחת, על רקע הים התיכון המדהים הרקע מספק לאורחים רגעים ייחודיים למנוחה.

כושר
 האורחים בParkLane יכולים להישאר בכושר על ידי ביקור בפארק פיט- חדר כושר עם ציוד חדשני של Thechno-gym. בתור אחת שחובבת כושר ותמיד בודקת את החדר כושר של המלון לפני שבוחרת אותו, יכולה להגיד שהחדר כושר במלון ברמה גבוהה מאוד. עם ציוד מקצועי ונוף פסטרולי של עצי דקל ולים, שמשרה אווירה כיפית ונעימה בזמן האימון. המלון גם מציע לכם אימונים מותאמים אישית וייעוץ תזונתי לצד תוכנית יומית של אימונים קבוצתיים, כולל יוגה ופילאטיס, ליהנות ממשחק טניס במגרשי הטניס הייעודיים מחימר או לירות קצת שערים באזור הספורט הרב-שימושי ובמגרש הכדורגל המיני עם דשא במפרט פיפ"א.

קצת על קפריסין
 קפריסין היא האי השלישי בגודלו מבין איי הים התיכון. קפריסין היא למעשה אחותה הקטנה של יוון, שכן שפתה היא יוונית כמו גם התרבות, המנטליות, האוכל והזיקה. קפריסין מציעה למבקרים אפשרויות שונות לחופשה - ניתן לבלות בה חופשה קיצית וכיפית באחד מהקלאבים הפזורים בה ולרבוץ על חוף הים מתחת לשמש או לטייל ברחבי האי בין נופיו היפים, באיזור ההררי או לאורך החוף. עריה של קפריסין נחמדות גם הן- ניקוסיה, הבירה, החצויה בין החלק היווני והחלק הטורקי, לרנקה, אליה מגיעות אוניות התיירים וגם לימסול, שהיא העיר השניה בגודלה בקפריסין.

קצת על לימסול ומה יש לעשות באזור

בכל שנה מתקיימים בעיר פסטיבלים וחגיגות, גם פסטיבל היין מתקיים בכל שנה בספטמבר, ותוכלו ליהנות מהשפע הקולינארי שהעיר מציעה. בנוסף לימסול מציעה מגוון של חופים מהממים, חנויות, מסעדות, מועדוני לילה וטברנות מצויינות. ללימסול יש גם לא מעט נקודות עניין מעניינות להציע: טירת ברנגריה (Berengaria), טירת קולוסי (Kolossi), העיר העתיקה והתיאטרון היפהפה - Amathunta. פרט להנאה מהעיר עצמה, תוכלו להנות מהחופים והמלונות המושקעים של העיר אשר מומלצים בכדי לתבל את הביקור במעט "בטן-גב".

תגיות הכתבה

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?