מלונות בקוסטה ברווה - 6 בתי המלון המומלצים באזור

לאורך חופי קוסטה ברווה יש שפע מלונות, איכותיים יותר ואיכותיים פחות, עם אוכל טוב, אווירה טובה ונוף לחוף הים. אספנו עבורכם המלצות של גולשים באתר למטייל שהתארחו במלונות וחוו דעה טובה עליהם. עכשיו נשאר לכם רק לבחור
עדי שילדן
תמונה ראשית עבור: מלונות בקוסטה ברווה - 6 בתי המלון המומלצים באזור
© ליאור כהן

בחירת המלון המושלם בשבילכם יכולה לשדרג משמעותית את הטיול בקוסטה ברווה (Costa Brava). לאורך חופי הפרא של ספרד תמצאו שפע מלונות בכל הרמות, גם מלונות בוטיק מפנקים, גם מלונות מושלמים לחופשה זוגית רומנטית וגם כאלו שיתאימו בול לחופשה המשפחתית ככה שגם הילדים ייהנו מהשהות במלון.

בחירת המלון תלויה גם באופן ההתניידות שלכם בקוסטה ברווה/ אם אתם בתחבורה ציבורית וודאו כי יש הגעה נוחה וזמינה בתחבורה ציבורית, ואם אתם ברכב אז כל האופציות פתוחות בפניכם. בכדי שתוכלו לבחור ביתר קלות מלונות בקוסטה ברווה, קיבצנו עבורכם המלצות של גולשים באתר למטייל שהתארחו במלונות וחוו דעה טובה עליהם, המלונות מסודרים מדרום לצפון.

טיפ מגולשי למטייל: חדר עם נוף לים תמיד ישדרג את חוויית השהות במלון, ובנוסף, שימו לב כי בהרבה מהמלונות הבריכות החיצונית נסגרות במהלך ספטמבר ונפתחות מחדש במהלך יוני.

מלון וספא אקווה אונברווה

מלון וספא אקווה אונברווה (Aqua Hotel Onabrava & Spa) הוא מלון ברמה 4 כוכבים שממוקם על הטיילת של סנטה סוזנה (Santa Susanna), במרחק שעה נסיעה בלבד מברצלונה. זהו מלון גדול ומודרני המציע חדרים מרווחים אשר בכולם יש מזגן ומרפסת, רוב החדרים פונים אל הים אך לא כולם, בריכה חיצונית ובריכה פנימית עם ספא וחדר כושר (בתשלום נוסף), מסעדה, בר, נגישות לבעלי מוגבלויות, חנייה בתשלום ועוד.

גולשי למטייל מספרים על שירות אדיב, ארוחות מגוונות וטעימות, צוות בידור טוב לילדים, חדרים מרווחים ונעימים, אך מציינים שיש לשים לב כי ישנם שירותים שהינם בתשלום נוסף, כמו שימוש בכספת ובמגבת לבריכה. המלון נמצא מול תחנת הרכבת ולכן זמין לטיולים מחוץ לעיירה. בצמוד למלון יש טיילת מאוד ארוכה של דוכנים וחנויות, ומאוד נחמד להסתובב שם בשעות הערב.

• כתובת: Avenida del Mar, 6, 08398 Santa Susanna

מלון סנטה מרתה

מלון סנטה מרתה (Hotel Santa Marta) בעיירה יורט דל מאר (Lloret de Mar) הוא מלון בוטיק ברמה 5 כוכבים שממוקם על צוק בסמוך לחוף באזור פסטורלי וירוק, עם שפע של שקט ונוף יפהפה, ועדיין במרחק הליכה למרכז העיירה. למלון יש חוף פרטי, בריכה חיצונית וג'קוזי בסמוך לחוף, חנייה חופשית, ספא וחדר כושר, מסעדה, בר ועוד.

גולשי למטייל ששהו במקום ממליצים מאוד על חופשה מפנקת במלון, וכותבים שזה מעין המקבילה ל"יערות הכרמל" הישראלי. הם מציינים לטובה את השירות, ארוחת הבוקר, את הרמה הגבוהה של המלון וכותבים שעל אף המחיר הגבוה יחסית, השהות שם שווה כל שקל. מומלץ לקחת חדר עם נוף לים.

• כתובת: Playa de Santa Cristina, s/n, 17310 Lloret de Mar

מלון דיאנה

מלון דיאנה (Hotel Diana) בעיירה טוסה דה מאר (Tossa de Mar) הינו מלון בוטיק ברמה 3 כוכבים מרשת דנטה הוטלס (Dante Hotels), שנמצא סמוך לחוף הים ובמרחק הליכה מהמרכז ההיסטורי של העיירה. המלון שוכן בתוך מבנה היסטורי והוא מעוצב באופן ייחודי שמקנה למקום אווירה רומנטית, קסומה וביתית. יש גם חדרים זוגיים וגם חדרים משפחתיים, אך מומלץ בעיקר לזוגות. כל החדרים ממוזגים ועם חדר מקלחת פרטי, יש אינטרנט חופשי, גישה ישירה לים, מרפסת נרחבת עם נוף לים שם מוגשת ארוחת הבוקר, חנייה, מסעדה, בר ועוד. האורחים ציינו לטובה את האווירה במלון, את הצוות האדיב והמשפחתי, ארוחת הבוקר הטעימה והמיקום.

• כתובת: Plaza España, 6, 17320 Tossa de Mar

מלון דלפין

מלון דלפין (Hotel Delfín) הינו מלון 4 כוכבים בטוסה דה מאר (Tossa De Mar), גם הוא מרשת דנטה הוטלס. המלון נמצא במרחק הליכה קצרה מחוף הים, על גג המלון יש מרפסת שמש ענקית עם ג'קוזי ונוף יפה, בכל החדרים יש מרפסות, מיזוג אוויר, מיני בר, כספת וחדר מקלחת פרטי. כמו כן, המלון מציע אינטרנט אלחוטי חופשי, ארוחות, חדרים נגישים ועוד. יש חנייה בתשלום של המלון שהינה מעט יקרה אך יש אפשרות לחנות בחניון ציבורי בתשלום ליד המלון, שימו לב שזה אזור מרכזי ביותר וקשה למצוא חנייה ברחובות הסמוכים.

גולשי למטייל כתבו כי זהו מלון מצוין, עם צוות אדיב, חדרים נקיים ומרווחים, ארוחת בוקר מגוונת וטעימה מאד ושהמלון נמצא במיקום מעולה סמוך לחוף ולמרכז העיירה כך שניתן להגיע ממנו בקלות ברגל ממקום למקום.

• כתובת: Avenida Costa Brava, 2, 17320 Tossa de Mar

פארק הוטל סאן ג'ורג'

פארק הוטל סאן ג'ורג' (Park Hotel San Jorge) הינו מלון ברמה 4 כוכבים שנמצא בפלטיה ד'ארו (Platja d'Aro) ומשקיף על מפרץ Cap Roig. המלון נמצא במרחק הליכה מהים ובשביל להגיע לעיירות הסמוכות יש להתנייד ברכב. במלון יש בריכה חיצונית, ספא וחדר כושר, מסעדת גורמה שמתמחה באוכל מקומי, בית קפה, כל החדרים ממוזגים ויש בהם כספת, טלוויזיה, מיני בר, יש גם חנייה, אינטרנט אלחוטי חופשי ועוד. מתאים בעיקר לזוגות, פחות תמצאו שם אטרקציות לילדים. גולשי למטייל ציינו שזה מלון מפנק ברמה גבוהה, וכי אהבו את המיקום, האווירה השלווה, הספא, האוכל ואת חוף הים הצמוד.

• כתובת: Avenida de Andorra, 28, 17250 Platja d'Aro

מלון סלינה בקדקס

סלינה (Calina) הינו מלון בדירוג 2 כוכבים שנמצא במפרץ פורט ליגאט (Port Lligat Bay), צפונית לעיירה קדקס (Cadaques) שבצפון קוסטה ברווה. חוף הים נמצא במרחק הליכה, כמו גם, בית דאלי אשר בהחלט שווה ביקור. מיקום המלון נוח למי שמתנייד עם רכב, ומכאן תוכלו לצאת לטייל בשמורת Cap De Creus הסמוכה או לנסוע 10 דקות למגדלור ולנוף פראי של מורדות הפירינאים לים. במלון יש בריכה, חדרים נעימים עם מרפסות (חדרים זוגיים או דירות למשפחה), חדר אוכל, גישה חופשית לאינטרנט, חנייה חופשית, מסעדה, בר ועוד. האורחים מעידים על שירות טוב, תמורה טובה למחיר, וממליצים לקחת חדר עם נוף לים.