חופשה בטנריף - 5 החופים המומלצים

אם אתם מחפשים חופים יפים, נופש רגוע או פעיל עם אטרקציות ימיות, טנריף היא ה-יעד עבורכם. במרחק טיסה לא רב מדי, תוכלו להגיע לאחד האיים היפים באזור וליהנות מחופשה מושלמת. כדאי לקרוא את הכתבה הבאה - על חמשת החופים היפים ביותר - לפני חופשה בטנריף
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: חופשה בטנריף - 5 החופים המומלצים
Depositphoto/Soma Tuscani

חוף Teresitas

חוף Teresitas המקסים מוגן על ידי שובר גלים. בחוך הרחב, שאורכו ק"מ וחצי, נטועים עצי דקל מהאיים הקנריים ועצי קוקוס. החוף ממוקם ליד כפר הדייגים San Andrés, המציע מסעדות רבות למאכלי ים, במרחק של רק שבעה ק"מ מסנטה קרוז. החוף מושך אליו מבקרים רבים, במיוחד בחודשי הקיץ. בנוסף, הוא מציע מגרש חנייה גדול, מקלחות בחינם, קיוסק ושירותים, וניתן לשכור בו גם מיטות שיזוף וסירות משוטים.

חוף Vistas

רצועת החוף בין Playa de las Americas (שנקרא גם Playas de Troya) ונמל Los Cristianos, מציעה כמה חופים, שחלקם עם חולות זהב, בהם Las Caletillas ו-El Camisón. לאורכם תוכלו למצוא מתחמי דירות נופש גדולים ובתי מלון.

מעבר לנקודה Camisón, תמצאו את Playa de las Vistas, שהוא החוף הארוך ויש האומרים שגם היפה ביותר באי. בכל החופים באזור זה ניתן לשכור מיטות שיזוף וסירות פדלים. יש גם ברים ומסעדות רבות בשכונת Playa de las Vistas.

חוף Gaviotas

חוף זה נמצא מעבר ל-Las Teresitas, ומגיעים אליו לאחר סיבוב הכביש הצר בין סן אנדרס ו-Igueste de San Andrés, אחרי נקודת התצפית Organos. זהו חוף נודיסטים קטן, עם חול יפהפה בצבע שחור ומספר דוכנים. קצת בתוך היבשה אפשר לבקר ב-Playa Chica, שבסמוך לבניין דירות.

חוף Troya

El Barranco del Rey הוא הגבול שבין רובע Adeje לרובע Arona. ישנם כמה חופי חולות זהובים לאורך רצועת החוף הזו, כמו למשל Cuevitas ו-Playas de Troya, שפופולאריים מאוד מזג האוויר היבש והשמשי שמאפיין אותם. ישנם בארים רבים, מסעדות וטרסות לאורך הטיילת. שני חופים – Playa de las Americas ו-Playa de las Americas II. החוף זכה בפרסים בזכות הקפדה על הניקיון בו. אפשר למצוא שם מיטות שיזוף, סירות פדלים, ספורט ימי, מועדוני צלילה ועוד. ישנו אפילו אזור אחד, המתאים במיוחד לגלישה.

חוף Roque

החולות של חוף יפהפה זה, חוף רוקו (Playa del Roque), הכהים מאוד בצבעם במיוחד בעת השפל, וכן המים הצלולים, הופכים אותו לבין היפים שבחופי טנריף. הגלים בחוף זה, מתאימים במיוחד לגולשי גלים, אך חשוב מאוד להיזהר, שכן לעתים הגלים עלולים להיות מסוכנים בגלל הזרמים החזקים, אף על פי שהים יראה נוח ושליו. על החוף אפשר למצוא, כיאה לחופים האחרים בטנריף, בתי קפה וכן מסעדות דגים.

הכתבה נבחרה ותורגם ע"י צוות עורכי למטייל מהמקור: www.donquijote.org.