מלונות בווינה - 12 בתי המלון המומלצים בעיר

נוסעים לחופשה בווינה? בעיר מלאת התרבות והמבנים המרשימים יש מבחר לא מבוטל של בתי מלון, זולים ויקרים, מרכזיים וצדדיים, פשוטים ומפוארים. אספנו המלצות של גולשי למטייל על מלונות בווינה וקיבצנו אותם לכתבה שלפניכם.
עדי שילדן - מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מלונות בווינה - 12 בתי המלון המומלצים בעיר
WienTourismus-Lois Lammerhuber

איפה כדאי לישון בווינה? לא משנה היכן תבחרו לישון בבירת אוסטריה, תוכלו להגיע לכל מקום בקלות באמצעות רשת התחבורה הציבורית המעולה של העיר. אם אתם בכל זאת מעדיפים ללכת ברגל ולהיות במרחק נגיעה מכל מה שיש לעיר להציע, כדאי לבחור מלון הממוקם ברינגשטראסה, אזור העיר העתיקה או רחוב הקניות הנוצץ קראנטנרשטראסה. אלו ההמלצות שלנו למלונות בווינה:

מלון דירות סקיי – להרגיש בבית במרכז העיר

מלון הדירות סקיי (Sky Apartments Vienna) הוא אחד ממקומות האירוח המומלצים ביותר בעיר וינה בקרב גולשי למטייל. הדירות במלון גדולות ומרווחות, מתאימות למשפחות וקבוצות וכוללות את כל מה שצריך לחופשה קצרה וארוכה, ממטבחון מאובזר עם מקרר ומכונת קפה ועד סלון עם פינת ישיבה ואכילה.

מיקום המלון יאפשר לכם להגיע בקלות לכל האטרקציות המרכזיות של העיר והוא נגיש מאוד לתחבורה ציבורית (יש תחנת מטרו במרחק שתי דקות הליכה). תוכלו להגיע לפארק פראטר וטיילת הדנובה ברגל בתוך 10 דקות בלבד.

מלון אינטרסיטי וינה – קבלו כרטיסים חינם למטרו

מלון אינטרסיטי (IntercityHotel Wien) נמצא ברחוב הקניות הראשי מריה-הילפר, ובמרחק הליכה מתחנת המטרו. הקטע של המלון הוא שנותנים לכם כרטיסי נסיעה חינם בתחבורה הציבורית לזמן השהות שלכם במלון. אחלה רעיון וגם עשוי להיות חסכון לא רע בכסף.

במלון תמצאו מגוון חדרים, בחלקם יש גם מטבחון עם מקרר קטן, חלק מהחדרים מונגשים, ובכל החדרים יש טלוויזיה, שולחן, מיזוג, אינטרנט אלחוטי חופשי, חדר מקלחת/אמבטיה וכספת. יש במלון גם טרקלין ומרפסת חוץ יפים, בר ומסעדה בה מוגשת ארוחת בוקר בסגנון בופה. גולשי אתר למטייל כותבים שהשירות מצוין, צוות המלון היה אדיב, מדובר במלון שקט עם חדרים יפים וארוחת בוקר טעימה ושהמיקום מעולה, ברחוב יש המון מסעדות, בתי קפה וחנויות ומול המלון יש סופרמרקט ומרכז קניות גדול.

גרנד פרדיננד – בריכת גג שלא תרצו לצאת ממנה

מלון גרנד פרדיננד (Grand Ferdinand Vienna) הוא מלון מפואר בדירוג 5 כוכבים שנפתח לקראת סוף 2015 וממוקם באזור הנחשק ביותר בעיר, הרינגשטראסה. תוכלו להגיע בקלות לכל האטרקציות המרכזיות בעיר ברגל ויש תחנת מטרו ממש מעבר לכביש, למקרה שתרצו לבקר באזורים רחוקים יותר.

גולת הכותרת של המלון היא בריכת הגג המדהימה שמשקיפה מלמעלה על העיר העתיקה מצד אחד ונהר הדנובה מצד שני. אם תגיעו לווינה בחודשי הקיץ, סביר להניח שתבלו בה את רוב זמנכם. החדרים גדולים ומפוארים, מעוצבים באלגנטיות וכוללים את כל מוצרי הנוחות שתצטרכו.

מלון סטפאני – מתאים לשומרי שבת

מלון סטפאני (Hotel Stefanie) מרשת מלונות שיק הוטלס (Schick Hotels) – מלון 4 כוכבים גדול וותיק בסגנון וינאי מסורתי, שנמצא במבנה המלון העתיק ביותר בעיר, במיקום מעולה במרחק הליכה קצרה מנהר הדנובה. עבור התיירים הישראלים ששומרים כשרות זוהי בחירה מעולה מכיוון שהמלון מציע ארוחות בוקר כשרות בתוספת של חמישה יורו לאדם, והכניסה לחדרים נעשית באמצעות מפתחות ולא כרטיסים אלקטרוניים, כך שמתאים לשומרי שבת.

המלון מציע מגוון חדרים, כולם ממוזגים, יש בהם שולחן, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חופשי וחדר מקלחת/אמבטיה. כמו כן, יש טרקלין ובר, שירותי קבלה 24/7, מסעדה שמגישה ארוחות בוקר בסגנון בופה וארוחות נוספות לאורך היום עם התמחות באוכל וינאי מסורתי. גולשי למטייל אהבו שצוות המלון אדיב מאד ומספק מידע על אטרקציות בווינה ובסביבה, שהחדרים מרווחים, נקיים ונוחים, ושבסביבה הקרובה של המלון באזור היהודי יש בית חב"ד, מסעדות ומאפיות כשרות, ואפילו גלידריה טבעונית כשרה.

מלון דה פראנס – שירות נהדר וגישה נוחה למטרו

מלון דה פראנס וינה (Hotel de France Wien) – מלון 5 כוכבים מרשת המלונות גרסטנר (Gerstner) שממוקם במרכז העיר, קרוב לתחבורה ציבורית ובמרחק הליכה סביר מהאתרים המרכזיים. המלון מציע שירותי קבלה 24/7 שישמחו להמליץ לכם על אתרים ואטרקציות בעיר ובסביבה, אינטרנט אלחוטי חופשי, ארוחת בוקר בסגנון בופה ועוד.

האורחים מספרים על שירות מצוין, ארוחת בוקר נהדרת, חדרים מרווחים ומצוידים היטב ובעיקר שהמיקום מעולה. במלון אין ספא או סאונה.

נובוטל סיטי – עיצוב אלגנטי במיקום מנצח

מלון נובוטל סיטי (Novotel Wien City) ממוקם בשדרת רינגשטראסה שבלב העיר ואידאלי לתיירים שרוצים להיות במרחק נגיעה מכל האקשן. תוכלו להגיע ברגל בקלות לפארק השעשועים פראטר, לעיר העתיקה ולרחובות השופינג והבילויים של וינה. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה משתי תחנות מטרו מרכזיות.

החדרים במלון משופצים, נעימים ובעלי עיצוב מודרני. המלון מגיש מדי יום בופה בוקר עשיר ואיכותי ובערב אפשר לאכול במסעדה המגישה תפריט אירופאי. יש חניון בתוספת תשלום.

מלון מרקיור וינה צנטרום – הכי מרכזי שיש

מלון וינה צנטרום של רשת מרקיור (Mercure Wien Zentrum) נהנה מהמיקום הכי טוב בעיר. המלון שוכן בלב העיר העתיקה, כחמש דקות הליכה מכנסיית סט. שטפן המפורסמת ובמרחק 2 דקות הליכה מתחנת המטרו שוודנפלאץ. תוכלו לטייל בקלות לכל האטרקציות והאתרים בעיר ולהתנייד בנוחות באמצעות התחבורה הציבורית.

חדרי המלון בסיסיים ובעלי עיצוב מודרני, לא גדולים במיוחד אך שקטים ונעימים. בשעות הערב תוכלו ליהנות מארוחה וינאית אמיתית במסעדה ולשתות בירה מהחבית בבר המלון.

מלון אמבסדור – מושלם למי שמחפש שופינג

מלון אמבסדור (Hotel Ambassador) הוא מלון 5 כוכבים יוקרתי ונוצץ שממוקם ברחוב קראנטנרשטראסה, שדרת הקניות המרכזית של וינה. אם אתם מחפשים מלון שיאפשר לכם לרדת לסיבוב קניות קצר, לחזור עם שקיות ולרדת שוב לעוד שופינג, זה המלון האידיאלי בשבילכם.

המלון נבנה בשנת 1898 ואירח מפורסמים רבים לאורך השנים. החדרים מרווחים מאוד וכוללים מיטות קינג רחבות, המקלחות נעימות וגדולות וארוחת הבוקר עשירה ומגוונת.

מלון דירות אדאגיו – דירות מעוצבות במיקום מרכזי

מלון הדירות אדאגיו (Aparthotel Adagio Vienna City) נמצא במיקום נהדר, מרחק הליכה קצר מפארק השעשועים פראטר מצד אחד ומהעיר העתיקה מצד שני. יש תחנת חשמלית ממול למלון ותחנת מטרו במרחק 2 דקות הליכה.

החדרים גדולים מאוד ומעוצבים בסגנון טרנדי, צבעוני ותוסס. בכל חדר יש מטבחון מאובזר לחלוטין ובקומת הלובי יש "מינימרקט" של מכונות אוטומטיות עם שפע של מוצרים.

מאריוט וינה – אוכל נהדר וספא מפנק

מלון מאריוט וינה (Vienna Marriot Hotel) הוא אחד המלונות הפופולריים בעיר. אם אתם מחפשים מלון מפואר שיעניק לחופשה שלכם אווירה יוקרתית, זה המלון המושלם עבורכם. מתחם הספא שלו גדול וחדשני, יש אוכל מעולה במסעדות, בארוחת הבוקר ובבר המלון והמיקום נהדר, 5 דקות הליכה מהעיר העתיקה ורחוב הקניות המרכזי של וינה.

החדרים במלון שופצו בשנת 2017 והם מרווחים ומפוארים, כיאה למלון 5 כוכבים. השירות הנהדר ניתן על ידי צוות המלון 24/7 ומומלץ להזמין ארוחה לחדר דרך תפריט שירות החדרים העשיר שהמלון מציע.

אוסטריה טרנד אירופה – מכאן תוכלו להגיע לכל מקום

מלון אוסטריה טרנד אירופה (Austria Trend Europa) נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בווינה מבחינת מיקום. תוכלו להגיע לכנסיית סט. שטפן שבמרכז העיר העתיקה בתוך 5 דקות הליכה, ואם אתם יותר בכיוון של שופינג וחיי לילה, רחוב הקניות קראנטנרשטראסה רחוק מכם דקות הליכה בודדות.

החדרים קטנים מאוד אך מספקים ונקיים, העיצוב מודרני וארוחת הבוקר מצוינת, עם מבחר גדול של אפשרויות אכילה.

מלון דאס טיגרה – אינטימי ושקט אך קרוב להכול

מלון דאס טיגרה (Das Tigra) הוא מלון בוטיק קטן ומשפחתי הממוקם באזור שקט אך מרכזי. בהליכה קצרה תוכלו להגיע למרבית האטרקציות בעיר העתיקה וליהנות מרשת המטרו של וינה בזכות תחנת המטרו הנמצאת במרחק 3 דקות הליכה בלבד.

המלחין האגדי מוצארט התגורר בעבר במבנה והחדרים עוצבו בסגנון קלאסי בהשראתו. החדרים גדולים ביחס למלונות 4 כוכבים אחרים בעיר ויש גם סוויטות גדולות המיועדות למשפחות.