כבר תקופה שאמסטרדם מנסה למשוך תיירים מסוג אחר אליה. לאחר הצלחתו המוגבלת של הקמפיין הבוטה “התרחקו” (Stay Away) שהשיקה בשנת 2023, הקרא לתיירים צעירים ושיכורים להתרחק מהעיר, השנה בוחנת אמסטרדם אסטרטגיה מרוככת יותר.
בשנת 2025 יוצאת אמסטרדם עם קמפיין חדש בשם “חדש את מבטך” (Renew Your View), שמעודד תיירים לראות את העיר דרך עיניהם של המקומיים. במסגרת הקמפיין החדש, מבקשת אמסטרדם לקדם ערכים כמו תיירות ירוקה, גיוון תרבותי ופתיחות לתרבות להטב"קים.
הקמפיין החדש מצטרף לאסטרטגיה תיירות חדשה שמנסה אמסטרדם להנחיל בשנים האחרונות, במטרה להדוף את תיירות היתר בעיר ולעודד ביקור של תיירים “רגועים” יותר, על פני תיירים צעירים וסוערים שמגיעים למסיבות רווקים פרועות בעיר, מבקרים ברובע החלונות האדומים הידוע לשמצה ומשוטטים ברחוב כשהם שיכורים או תחת הפשעת סמים.
כחלק ממאמציה להרתיע מבקרים סוערים, השיקה אמסטרדם חידון חוקים חדש אינטרנטי, שמטרתו לחשוף מבקרים פוטנציאליים לכללי הנימוס והחוקים הנדרשים, בטרם הגעתם לעיר. חידון “כללי אמסטרדם” מבקש לבדוק את אופי הטיול העתידי של התיירים באמצעות מספר שאלות.
בין היתר, נשאלים העונים על הסקר “אילו מוצרים הולנדים מפורסמים תרצו לנסות?” הכולל מספר אפשרויות כמו ביקור בגן הטוליפים
כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:
- מסוף החודש: מס התיירים של ונציה יכנס לתוקף, הקנסות למתחמקים מתשלום גבוהים במיוחד »
- משוות ומעלות: כל הערים שיחלו לגבות מס תיירים בשנת 2024 »
- היפים והעמוסים: אלו היו היעדים שסבלו מתיירות יתר השנה »