חדשות תיירות ותעופה

מצטרפת לגל: סייפרוס איירווייז מחדשת את הטיסות ללרנקה

חברת התעופה סייפרוס איירווייז הודיעה על חידוש הקו מלרנקה לתל אביב החל מה-2 במרץ. החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות בימים שלישי, חמישי ושבת
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: מצטרפת לגל: סייפרוס איירווייז מחדשת את הטיסות ללרנקה
צילום: depositphotos_ingus.kruklitis

לרנקה היא אחד היעדים המבוקשים בקרב התייר הישראלי. לא לחינם שלוש חברות התעופה הישראליות, ארקיע, ישראייר ואל על, מפעילות טיסות ליעד הפופולרי, לצד חברות תעופה זרות כמו בלו בירד היוונית וטוס איירווייז הקפריסאית.

כעת, גם חברת התעופה הלאומית של קפריסין, סייפרוס איירווייז, מודיעה כי תצטרף לחגיגת הטיסות ללרנקה בחודש הבא. החל מה-2 במרץ תפעיל החברה שלוש טיסות שבועיות בקו לרנקה-תל אביב, שיפעלו בין הימים שלישי, חמישי ושבת.

סייפרוס אירווייז מצטרפת לגל החזרה של חברות תעופה רבות שהודיעו שישובו לישראל בחודש הבא, בהן חברת התעופה ההולנדית KLM, חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס וחברת הלואו קוסט הגרמנית יורווינגס.

כתבות דומות בנושא:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?