חדשות תיירות ותעופה

הבשורה המשמחת של אייר פראנס לנוסעים הישראלים

אחרי שחזרה בחודש שעבר עם 3 טיסות שבועיות, מודיעה כעת חברת התעופה הצרפתית, אייר פראנס, על הרחבת פעילותה בישראל. החברה הודיעה על כי תפעיל 4 טיסות שבועיות עד לחודש ומרץ ומחודש מרץ 5 טיסות שבועיות בקו תל אביב-פריז.
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: הבשורה המשמחת של אייר פראנס לנוסעים הישראלים
whitelook/depositphotos

מאז חזרה לישראל, הפעילה אייר פראנס 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, רביעי וחמישי. כעת ולאור הביקוש, מכריזה החברה על הגדלת תדירות הטיסות מפריז לתל אביב ובכיוון ההפוך.

עד לתאריך ה-1 במרץ תוסיף אייר פראנס טיסה יומית נוספת ביום שני ותפעיל בסך הכל 4 טיסות שבועיות בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי. בהמשך ומתאריך ה-3 במרץ, תוסיף החברה טיסה נוספת ביום שלישי ותפעיל בסך הכל 5 טיסות שבועיות בימים ראשון, שני, שלישי, רביעי וחמישי.

בטיסות היוצאות מפריז תל אביב, ההמראה מפריז תהיה בשעה 9:10 והנחיתה בתל אביב תהיה בשעה 14:20.

בכיוון ההפוך, מתל אביב לפריז, ההמראה מתל אביב תהיה בשעה 15:55 והנחיתה בפריז תהיה בשעה 19:40.

הנסיעות יתבצעו באמצעות מטוס איירבוס 350-900A ומחיר כרטיס התחלתי יעמוד על 519 דולר.

אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס KLM בישראל מסר: ״ לאור הביקושים ההולכים וגדלים, הן בתנועה העסקית והן בתנועה התיירותית לצרפת, החלטנו על העלאת תדירות הטיסות לצרפת במטוס האיירבוס 350-900 A המשדרג משמעותית את חווית הטיסה”

כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?