”פריאמרק בקניון scs“
מקום ענק ומומלץ אבל צריך לשים לב מי שנשאר לקראת שעת הסגירה שאין תחבורה ציבורית חזור לוינה וגם מוניות של בולט לא ממש מגיעים לשם.
קרא עודמקום ענק ומומלץ אבל צריך לשים לב מי שנשאר לקראת שעת הסגירה שאין תחבורה ציבורית חזור לוינה וגם מוניות של בולט לא ממש מגיעים לשם.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג