פרימארק ”פריאמרק בקניון scs“
מקום ענק ומומלץ אבל צריך לשים לב מי שנשאר לקראת שעת הסגירה שאין תחבורה ציבורית חזור לוינה וגם מוניות של בולט לא ממש מגיעים לשם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
מקום ענק ומומלץ אבל צריך לשים לב מי שנשאר לקראת שעת הסגירה שאין תחבורה ציבורית חזור לוינה וגם מוניות של בולט לא ממש מגיעים לשם.
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל