”מלון מעולה באיסטנבול“
שהיתי במלון במשך שתי לילות בנסיעת עסקים בחודש ינואר. המלון מפואר מאוד, חדרים גדולים ומרווחים, האינטרנט מהיר, המקלחת בחדר מורכבת מכמה וכמה ראשי דוש שמספקים חוויה נהדרת. ארוחת הבוקר מצויינת ויש שם מסעדה מעולה. המכרעת היחידה היא שאין מה לעשות בסביבת המלון.
קרא עוד