”טעים מאוד מאוד“
בעלי ואני היינו בטיול בצרפת ביוני 2017. אכלנו ארוחת ערב ומאוד אהבנו. הזמנו מנות בשריות וקיבלנו מנות ענקיות. יש מגוון רב של בשרים, מאכלי ים והבירות מאוד טעימות. הקינוחים גם מגוונים. השירות מדהים. הייתה לנו מלצרית בשם Mathilde שכל הזמן שאלה מה אנחנו רוצים. המקום ענק, ניתן להזמין מראש, אך לא חייבים. ניתן לקיים אירועים וחגיגות משפחתית. המסעדה נמצאת באיזור מסחרי, יש חנייה, מוזיקה אמריקאית מאוד, עיצוב המסעדה כמו המערב הפרוע, הכל עשוי מעץ מלא. מאוד מאוד מומלץ.
קרא עוד