”מקום יפה בטבע- דאגו להגיע בשעות אור. דברו צרפתית“
דאגו להגיע לפני 16:00 אחרת תמצאו עצמכם מול שער ברזל נעול ומלון נטוש. לאחר חצי שעה של טלפונים- קיבלנו קוד בטלפון ונכנסנו. החדרים סבירים בהחלט נקיים ומאובזרים כראוי. המקום מאוד מבודד ובחשיכה לא מומלץ להתנייד בדרכים מאוד צרות וחשוכות. ארוחת הבוקר סבירה בהחלט. קושי בתקשורת כדאי שיהיה דובר צרפתית בינכם או גוגל טרלנסלייט.
קרא עוד