”שווה ביותר! לא לשומרי כשרות“
חיפשנו ברומא משהו טרי ואכיל בערב, וגילינו את המעדניה עם מבחר עצום של נקניקים גבינות ירקות ולחמים. אירגנו לעצמנו סנדוויצ'ים מפוארים, יחד עם פחית סודה תפוז. עלה בסך הכל שישה אירו לשנינו. ישבנו ליד המזרקה, אכלנו ונהנינו מהאוירה.
קרא עוד