לפני שבוע חזרתי משהות במלון מרקיז בבלגרד מלון 4 כוכבים שבקושי רב הייתי נותנת לו 2 כוכבים. המלון אמנם נקי מאוד זה טוב אבל לא מספק קיבלנו חדר מאוד קטן שלא היה מקום היכן להניח את המזוודה שבקושי היה מקום לעבור מצד אחד של המיטה לצידה השני דבר שני הסתבר שאין במקלחת מקום להניח כלי גילוח מברשות שיניים הנחנו את הדברים כל הכיור בנוסף לא היו מתלים למגבות המגבות הונחו על המיטות וכאילו לא די המזרנים היו כ”כ קשים שזה הרגיש לך שאתה יש על לוח עץ והכריות בגובה של נייר בבוקר כאשר ביקשתי לדבר עם המנהלת והיה נכנסה לחדר היה לה פתרון אם אני רוצה להחליף לחדר יותר מרווח עלי לשלם 15 יורו ללילה הם בתפוסה מלאה ואין חדרים פנויים ושוב אם אוסיף 15 יורו ללילה היא תחליף לי חדר אשר למתלים היא תביא את איש האחזקה ובאשר לכריות ביקשתי עוד כרית התשובה היתה שאין יותר כריות במלון כמובן שמאוד כעסתי ואמרתי לה שאני מאוד מאוכזבת ומימי לא קרה לי להתקל בדברים שכאלה במלונות אחרים. יצאתי את המלון כאשר שבתי פתאום כבאורח נס התפנו לה שני חדרים בחרתי לי חדר מהשניים שהיה מעט יותר גדול היו בו מתלים ומדפים למגבות מקום למברשות וכלי גילו עדיין על הכיור ובלילה כאשר נכנסתי להתקלח הסתבר שתא המקלחון הוא בעל דלת אחת ולא ניתן לסגור את התא האבסרוד בכל העיניין שאני לא הרגשתי בנו לקבול שוב ואחרי כל מקלחת היה שטפון באמבטיה זהו חברים לשיפוטכם אני בכל זאת חזרתי עם טעם רע בפה
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג