”שירות מעולה ולא יקר“
ביצענו הזמנה באתר ומייד קיבלנו אישור למייל. הנהג האדיב חיכה לנו עם השלט ביציאה. האוטו היה גדול חדש ונקי. היה לו גם כיסא לילד. והמחיר - רק 45 יורו. מומלץ בחום!
קרא עודביצענו הזמנה באתר ומייד קיבלנו אישור למייל. הנהג האדיב חיכה לנו עם השלט ביציאה. האוטו היה גדול חדש ונקי. היה לו גם כיסא לילד. והמחיר - רק 45 יורו. מומלץ בחום!
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג