”לחגוג יום הולדת במסעדה ראויה“
חגיגת היובל המתינה למסעדת מאכלי ים מהטובות והמשובחות שאכלתי מעודי. מנות גדולות מאוד בעלות טעם ונראות יוצאות מהכלל. המלצרים מנסים בכל דרך להנעים את שהותך. מקום נקי מאוד עם אווירה מיוחדת.
קרא עודחגיגת היובל המתינה למסעדת מאכלי ים מהטובות והמשובחות שאכלתי מעודי. מנות גדולות מאוד בעלות טעם ונראות יוצאות מהכלל. המלצרים מנסים בכל דרך להנעים את שהותך. מקום נקי מאוד עם אווירה מיוחדת.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג