מסעדת נאם לונג ”לחגוג יום הולדת במסעדה ראויה“
חגיגת היובל המתינה למסעדת מאכלי ים מהטובות והמשובחות שאכלתי מעודי. מנות גדולות מאוד בעלות טעם ונראות יוצאות מהכלל. המלצרים מנסים בכל דרך להנעים את שהותך. מקום נקי מאוד עם אווירה מיוחדת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל