”מקום יפהפה, אבל הקפה והקרם שניט גרועים“
מבפנים המקום יפהפה, ומזכיר את בתי הקפה הידועים של וינה, פראג ובודפשט. הבעיה היא שרק המראה דומה. הקפה היה גרוע והקרם שניט עלוב. אולי הם טובים רק במאפים ספרדיים?
בקשר לקפה – האם יש קפה טוב על קאייה מאיור? ניסינו חמישה מקומות. בכולם הקפה גרוע. כדי לקבל קפה ברמה מינימלית באזור, צריך ללכת לסטארבקס שנמצא בתוך אל קורטה אינגלס, ממש קרוב לכיכר.
קרא עוד