”לישון בתחילת/ סוף המסלול בנוף ואוויר מצויינים“
הופתענו ממש לטובה מהHut הזה. מסיפורים על מקומות ספרטנים בהרים קיבלנו הפתעה נעימה. הזמנו חדר ל3 עם שירותים ומקלחת. הוא היה נקי להפליא, מיטות נוחות, סדינים נקיים, פוך בתוך ציפה וחדרים מחוממים. לא זול - שילמנו 120 לבה (הכי יקר בכל הטיול) אבל שווה כל לבה. המחיר כולל ארוחת בוקר שלא אכלנו. למי כדאי? למי שרוצה להתחיל את הטרק כבר על ההר לפני העומס של הDay Trippers, למי שסיים את המסלול ורוצה עוד קצת מהנוף המהמם, מי שרוצה לא להילחץ להספיק את הרכבל, אפשר גם לשמור את התיק הגדול שם ולטייל בכייף.
קרא עוד