”מלון חורבה ובלי שירות או מישהו שאפילו יענה -לא מומלץ!“
המלון נראה כמו חורבה, אין אף אחד שמקבל את פניך או מסביר איפה החדר, שירות גרוע, אין אצלהם בלי ביטול ואחרי ששילמת אין עם מי לדבר, אגודה שמפרסמת את המלון מתנערת מכל אחריות, לא מומלץ בכלל ואפילו להתרחק.
קרא עוד