”מלון FER איסטנבול“
מלון ברמה גבוה, ארוחת בוקר עשירה וטובה, נקי, מיקום ליד הבאזר הגדול, אין נוף מהמלון, ולא מצדיק את המחיר הגבוה.
קרא עודמלון ברמה גבוה, ארוחת בוקר עשירה וטובה, נקי, מיקום ליד הבאזר הגדול, אין נוף מהמלון, ולא מצדיק את המחיר הגבוה.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג