”מלון מרכזי“
מלון שממוקם מעולה במרכז, צוות אדיב ומקצועי, נקי, חדר גדול ארוחת בוקר טובה, חניון צמוד בתשלום 150 Nok.
קרא עודמלון שממוקם מעולה במרכז, צוות אדיב ומקצועי, נקי, חדר גדול ארוחת בוקר טובה, חניון צמוד בתשלום 150 Nok.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג