”אחלה חדרים וצוות מדהים!“
למלון יש חדרים מאוד מפנקים (שודרגנו ל-executive כי לא הגיעו לאסוף אותנו בזמן מהשדה). הצוות דואג לכל מה שאתה צריך (אפילו קיבלנו חדר ל-30 דקות להתארגנות לפני הטיסה).
החדרים נקיים, המלון משופץ ובמקלחת יש ברזים נוספים למסאז (שזה מאוד מפנק אחרי טרק!).
החדר כולל איסוף מהשדה, ארוחת בוקר בתשלום נוסף.
קרא עוד