”מסעדה מומלצת“
אחרי 20:00 היינו ממש רעבים ולא רצינו לאכול בעוד מסעדת תיירים בפאפוס. נסענו ובמקרה מצאנו מסעדה צדדית שסעדו בה רק סביב 3 שולחנות. הרבה שולחנות ריקים ורק בשלושה שולחנות יושבים ואוכלים? קצת חשוד. שאלתי זוג נשים שקמו מהשולחן, והן אמרו שהן מקומיות והוסיפו שהמסעדה מאוד מומלצת ושיש בה מגוון מאכלים טעימים. תחושת הבטן אמרה: ללכת על זה. הזמנו דג אפוי במלח, עופיון ברוטב, חזה עוף ברוטב שום. הכל היה ממש טעים, ואני שהזמנתי דג אפוי במלח התענגתי על הדג העסיסי והטעים שלא היה מלוח מדי. הקינוח שהזמנו היה פונדו שוקולד, והגיע סופלה כושי שמתוכו נבע מעיין של שוקולד חם וטעים ולידו היה מונח כדור גלידה. מעדן.
קרא עוד