”מלון חדש ודי יפה. שירות בקבלה דורש שיפור משמעותי“
חזרנו השבוע מחופשה של ארבעה ימים במלון זה בקפריסין, שנפתח לאחרונה. הכל חדש וזה יתרון עצום. לא תראו פתאום קירות מתקלפים או עובש במקלחת. העיצוב די יפה, אם כי מלון 5 כוכבים באילת עולה עליו עשרות מונים. הייתה לנו בעיה עם השירות – בעיקר בקבלה. הגענו משפחה (2 חדרים) וקיבלנו חדרים סמוכים, לא צמודים – לא נורא. קיבלנו חדר פינתי. במקום קירות, זכוכיות (חלון ויציאה למרפסת). זה יפה מאוד אבל השמש הקפריסאית לוהטת! כל היום והחדר הרגיש כמו תנור ולא עוזר מזגן (גם לא יעזרו עשרה).
ביקשנו להחליף חדר והם לא הסכימו. נדרשה מאיתנו הרמת קול מול שאר האורחים כדי שהם יזוזו מעמדתם הבצורה – לא להחליף לנו (ואני שוב חוזרת: לא ניתן לשהות בחדר כזה).
בסוף, הסכימו להחליף לחדר אחר (פתאום יש חדרים כשחמש דקות קודם לכן התגובה היתה ש"אין לנו אף חדר אחר"). קיבלנו חדר מעל החניון, נוף לאספלט. התפשרנו ואמרנו שהעיקר שלא לוהט. תוך כדי שיחת הטלפון עם הקבלה "לאשר " את החדר התחילו קידוחים מטורפים. מסתבר שהחדר הזה הוא באגף שעדיין בבניה והפקידה בקבלה אמרה לי: ”אבל אל תדאגי, בלילה אין רעש”. הזוי לחלוטין! כמובן שלא הסכמתי.
יחס נוראי. ממש רבו איתנו כאילו אנחנו ה"לא בסדר ". החליפו שוב חדר והיה בסדר. לא נוף ולא שום דבר, אבל שקט ולא לוהט, אך במרחק עצום משאר המשפחה.
מעבר לזה, הגענו בדיל “הכל כלול” וזה חוסך המון כסף. הבריכות מהממות ויש שפע של מקום, שפע של מיטות שיזוף (הן גולת הכותרת של המלון כולו). יש גם פארק מים צמוד, שזה ממש נחמד גם לקטנים וגם לגדולים – מאוקטובר הכניסה חינם לאורחי המלון.
בקיצור, המלון בכל זאת מומלץ, למרות הביקורת על היחס בקבלה.
קרא עוד