”מסעדה פולנית מצויינת“
למרות שלא הבנו שום מילה בתפריט, המלצר השתדל מאוד להסביר ובסופו של דבר כל מה שאכלנו היה טעים מאוד. לאוהבי אוכל פולני. מומלץ. המיקום בקצה העיר ולכן אולי קצת בעייתי.
קרא עודלמרות שלא הבנו שום מילה בתפריט, המלצר השתדל מאוד להסביר ובסופו של דבר כל מה שאכלנו היה טעים מאוד. לאוהבי אוכל פולני. מומלץ. המיקום בקצה העיר ולכן אולי קצת בעייתי.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג