”מסעדה אינדונזית נהדרת“
מסעדה אינדונזית. מגישים רייס טפל (“שולחן אורז”) שהוא שולחן עם קערות אורז (שני סוגים) ולידו המון מיני מנות קטנטנות אותן אוכלים עם אורז. המלצרית הסבירה לנו על המאכלים השונים, מידת חריפותם והציעה קומבינציות נהדרות. המקום די צפוף ורועש וזה גם חלק מהחוויה. המומלצת במיוחד
קרא עוד