”חווית שירות גרועה ביותר“
לאחר קריאת המלצות ברשת וניסיון אישי של חברה מהשכרה קודמת החלטנו להזמין בעזרתו של אבי קרוואן בדרום איטליה. תהלך ההזמנה תקתק כמו שצריך. אבל.וכאן מגיע אבל גדול! מרגע השלמת תשלום, התחלנו לקבל מיילים בנוסח אני מסיר את כל האחריות מעצמי ממה שקורה מכאן והלאה. באופן חד צדדי ללא שום אפשרות לערער על התנאים האלו!
לסיכום לא לפנות אליי יותר. לא היה זכר לכל התנאים הדרקוניים האלו במיילים שקדמו להזמנה. כמובן אם הכל מתנהל טוב אין שום בעיה. לצערי קבלנו קרוואן תקול שכבר בלילה הראשון לא הצלחנו לחמם את חלל הקרוואן וחימום מים לא עבד. הסכנות ממנה קבלנו את קרוואן היא סוכנות קטנה, צד שלישי בהיררכיית ההשכרה. בסוכנות לא דברו מילה אנגלית, כל הטיפול בתקלה נענה בצורה מחרידה, ניסו להתנער מכל אחריות על התקלה, בקשו מאיתנו לחכות יומיים (מתוך 8 ימי טיול כדי לטפל בתקלה) , לא הבינו בכלל למה אנחנו מעיזים לדרוש תיקון. פנינו לאבי וזכינו לאותה תשובה לקונית שהוא לא אחראי על שום דבר שקרה אחרי קבלת תשלום. בקיצור תתמודדו לבד!
אחרי משא ומתן מתיש מול חברת ההשכרה ובזבוז יום טיול שלם דרשנו קרוואן חלופי כי הקרוואן הקודם לא אפשר את המשך הטיול.
הקרוואן שקבלנו היה קטן בהרבה ממה שהוזמן בפועל מה שפגע בחוויית הטיול הכללית, לא היו מוכנים לשמוע שהקרוואן בכלל לא היה בקטגוריה הוזמנה.
לסיכום חוויית שירות גרועה, תחושה שעושה לך טובה כשעונה בכלל לפניה, ניסיון להסיר אחריות מכל מה שקורה.
לשיקולכם.
מבינה שעוד כמה ימים אבי יפרסם כאן תשובה עם כל הפרטים וציטוטים מהתנאי השכרה שנשלח באופן חד צדדי, ללא כל אפשרות להתנגד לכך, על זה כמה חשוב לו טיפול אישי בכל לקוח וכמה מאמצים הוא עושה, לצערי בפועל החוויה הייתה הפוכה לחלוטין ממה שאבי מנסה להציג.