”יקר אבל שווה“
בחרנו בבורשו כדי לחגוג את הלילה האחרון בבודפשט, גם בגלל היותו קרוב למלון שלנו, המסעדה מוגדרת כמשלבת את טעמי המטבח הצרפתי וההונגרי. מקום לא גדול, אך מטופח, הכסאות קצת לא נוחים, מבחר יינות גדול ויקר, אך יש גם בירה הונגרית טובה. יין חם לא תקבלו שם כנראה פשטני מדי. ויתרנו על מנות ראשונות, לטובת קינוח. המבחר לא גדול, יש גם תפריט יומי מעניין. אנחנו בחרנו במנות בשריות שהיו יקרות וטעימות מאוד, ולקינוח במבחר גבינות שהוגשו עם טוסטונים קטנים. השף כיבד אותנו בטעימה שהוגשה בכף קטנה, ובסוף ביין לקינוח. למרות המחיר הגבוה יצאנו בהרגשה שבחרנו טוב.
קרא עוד