”המלצה להתרחק ממסעדת ג'ינג'ר רומא!“
נתחיל מזה שהמקום הוא מלכודת תיירים קלאסית. נראה יפה, תור בחוץ, ממש בא להיכנס. אבל ההפתעה מחכה בפנים. בא לכם מנות קטנטנות? קיבלתם! בא לכם מלצריות שמצחקקות כל הזמן ביחד, אבל לא באות לשולחן לסייע? קיבלתם! רוצים מנות שמוגשות קרות (למרות שהן אמורות להיות חמות)? קיבלתם! חשבון מנופח? גם את זה תקבלו! ולקינוח… נסו להתלונן… מנהל המשמרת יסביר לכם שאתם לא בסדר, שהם נפלאים, ורק תביטו על התור ותראו כמה הם מוצלחים.
אז שומר כספו וזמנו יתרחק מהמקום, לא חסרות מסעדות נפלאות באזור.
קרא עוד