”בית קפה קטן וסימפטי לאוהבי קפה טוב“
בית קפה סילן בשכונת East Village בניו יורק סיטי בבעלות בחור ישראלי חביב סיפטי בשם ניר, שווה ביקור של כל מי שאוהב קפה טוב ומיואש מהקפה המצוי לרוב בארה"ב.
הקפה טעים ובנוסף כריכים, ארוחות בוקר טעימות וטריות המוכנות מול עיני הלקוח, מוזלי עם פירות טריים, בייגלס ועוד ועוד. המקום קטן ונעים. ניר עוזר בכל שאלה וקושיה (בכל נושא ועניין. לאו דווקא האוכל), אוהב כלבים, להם משאיר קערת מים מחוץ לבית הקפה, ועוגית חינם לפינוק. בקיצור כדאי.
קרא עוד