”מלון בוטיק הכי חביב בבוקרסט“
הגענו למלון אחרי מספר ימי טיול ברכב שכור, מצאנו חנייה ליד המלון אבל אז הבנו כמה זה טעות! אין צורך ברכב שכור יותר מהר ונוח להתנייד ב Uber אבל העיקר המלון במיקום מצוין הגעה ברגל למרכז, ארוחת בוקר עם כל מה שצריך ובר קפה לכל הדרישות ובמחיר זעום ממש. למזלנו פגשנו את "בני" בעל המלון ששידרג לנו את החדרים ללא תוספת מלון סבבה. אם אתם מזמינים לכו על החדרים המשודרגים גם אם עולה עוד קצת שווה ממש. בעזיבה ציידו אותנו במאפים וקפה לדרך ממש יצאו מגדרם.
קרא עוד