”מסעדה איטלקית טובה מאוד“
מסעדה איטלקית טובה מאוד. לא רחוקה מכיכר קטלוניה. אוכל איטלקי טוב מאוד. שירות טוב. מחירים סבירים. עם החשבון קיבלנו ע”ח הבית לימונצ''לו ועוגה. כדאי להזמין מקומות מראש.
קרא עודמסעדה איטלקית טובה מאוד. לא רחוקה מכיכר קטלוניה. אוכל איטלקי טוב מאוד. שירות טוב. מחירים סבירים. עם החשבון קיבלנו ע”ח הבית לימונצ''לו ועוגה. כדאי להזמין מקומות מראש.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג