גידן אספו אותנו משדה התעופה ובמהלך הנסיעה עד למלון פרסמו את הטיולים שלהם. ביקשנו להצטרף לטיול לפירנאים שבסופו האוטובוס עוצר במתחם אאוטלאט, לה רוקה ויליג'. שאלנו את הנציגה שלהם, סיון כמה זמן הנסיעה לפירנאים אורכת. סיון אמרה שעה ועשרים. כמו כן היא לא ציינה שבעונה זו קר שם מאוד וצריך להביא מעילים ובגדים חמים. בפועל הנסיעה ארכה כשעה וחצי באוטובוס ועוד חצי שעה ברכבת, בקיצור שעתיים וקצת ובחזור הנסיעה למתחם האאוטלט ארכה יותר משעתיים. בדיעבד מסתבר שהקניון הזה הוא אאוטלט של מותגי יוקרה כמו ארמני, גוצ'י וכו'.
אם היינו יודעים שהטיול הזה כרוך בנסיעה של יותר מחמש שעות, לא היינו מעזים לצאת לטיול כזה.
בזבזנו יום שלם שיכולנו לנצל לטיולים אחרים ולהנות ולא לסבול ולשלם על הסבל הזה 45 יורו לכל אדם! לטעמי, כל המידע הזה שהסתירו מאיתנו ואי הדיוקים האלה עוזרים לגידן לצרף אנשים לטיולים ולהגדיל את הקופה שלהם.
בנוסף, אם לא היינו מדברים אם ישראלים שיצאו לטיול הזה לא היינו יודעים שצריך להביא בגדים חמים והיינו צריכים לסבול מקור. איפה האחריות של החברה הזאת?
לא ממליצה להתקרב לחברה הזאת, פשוט ביזיון.
קרא עוד