מלון אולימפיק פאלאס

4.3
(17)
מלון 5 כוכבים
טוב מאוד, 8.0 (מתוך HotelsCombined)
מלון אולימפיק פאלאס צילום של הוטלס קומביינד - למטייל (1) צילום: הוטלס קומביינד
Leoforos Iraklidon, Rhodes
+30 2241 079900
הפרטים התקבלו מגולשי אתר למטייל ובאחריותם

מלון 5 כוכבים ברמה גבוהה בחוף איקסיה (Ixia), המציע חדרים גדולים, יפים ומושקעים. הארוחות מגוונות והאוכל טוב (אפילו מתריעים על אוכל לא כשר). יש במתחם שלוש בריכות, מתוכן אחת לילדים בלבד, כמו גם חדר כושר, מתחם מיני גולף, מגרש טניס וכדורעף, מתחם פינג פונג ורצועת חוף פרטית, בה יש שלל פעילויות מים. בנוסף, השירות מעולה והעובדים אדיבים ונכונים לעזור בכל. המלון מספק אינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

מאפייני מלון אולימפיק פאלאס

ליד חוף הים אתרים תירותיים יוקרה משפחות רומנטי עסקים ספורט ספא

שירותים ומתקנים במלון אולימפיק פאלאס

מרכז עסקים שירות חדרים חדר כושר מסעדה חניה בריכת שחייה קונסיירז' ספא /מכון יופי בר / לאונג' מעלית עמדת קבלה הפועלת 24 שעות שירותי בייביסיטר
מיזוג אוויר מגרשי טניס חדרים לועידות וסמינרים המרת מט"ח צוות דובר מגוון שפות כספת מקרר טלוויזיה בכבלים / לוויין חדרים צמודים שירות השכמה חדרי דיונים פינת קפה ותה מייבש שיער טלוויזיה נגן DVD חוף פרטי שירותי כביסה השכרת אופניים חנויות גינה קריוקי פעילויות ימיות ביליארד הטלת חצים מיני-גולף מגרש משחקים כדורגל וכדורעף חופים טרקלין ספא ומכון בריאות WiFi חלוקי רחצה חדר אמבטיה פרטי חדר אמבטיה פרטי בריכת ילדים בריכה מקורה בריכה חיצונית מועדון ילדים משחקי וידאו בר לצד הבריכה ארוחות צהריים ארוזות אחסון מזוודות אזורים יעודיים לעישון חנות מזכרות/מתנות צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז חניה חינם מבחר מצעים / כריות Wi-Fi חינם

מה חושבים מטיילים על מלון אולימפיק פאלאס

4.3
17 מדרגים
טוב מאוד, 8.0 (2,168 מדרגים בהוטלס קומביינד)
נקיון

mirit cohen55

”בינוני“

קרא עוד

הגענו למלון זוג +שניים. החדר היה דיי גדול ולא נקי כל כך. האוכל חוזר על עצמו בכל יום ואין תפריט מגוון. ממליצים להגיע (אפילו חובה) ליום בלינודוס לחוף הים. בקיצור – מלון לא מומלץ ולילדים לא היה כלל מה לעשות במלון.

תמונת הפרופיל של erezikko
erezikko

”נופש משפחתי ברודוס“

קרא עוד

שהינו ברודוס 5 לילות זוג + 2 ילדים (גילאי 3,5) והיה נופש מצוין.

מלון אולימפיק פאלאס הוא מלון איכותי עם בריכה טובה. לקחנו חדרים טובים עם נוף לים, יש כל היום פעילויות של צוות הבידור, רק צריך לשים לב לשעות. המלון שוקק 50% ישראלים, מה שהופך את המקום למאוד נגיש, שירי פופ בעברית ויחס חביב מאוד של עובדי המלון. ליד המלון יש מסעדת Romeo, בה יש את כל סוגי האוכל שתרצו (מקסיקני, דגים, איטלקי, בשרי) ותפריט בעברית! טעים.

יום חמישי - היינו כל היום בבריכת המלון עם צוות הבידור, יש בר בבריכה, מאוד כיפי. בערב טיילנו בעיר העתיקה של רודוס, היה מזג אוויר נעים, המקום שוקק חיים ומאוד מומלץ לביקור לילי.

יום שישי - היינו בפארק המים של רודוס (הזמנו כרטיסים מראש, אך בכל זאת נדרשנו לחכות בתור), 22 אירו מהמלון במונית. פארק ענק עם 40 סוגי מתקנים, ניצלנו רק רבע ממנו כי היינו למטה באזור של הילדים.

יום שבת - טיול ללינדוס. לקחנו נסיעה מאורגנת עם אוטובוס ישראלי בעלות של 20 אירו למבוגר (על ילד אחד שילמנו 10 אירו), שעה נסיעה. עיירה ציורית, לבנה וחביבה. חוף ים מצוין במפרץ בלי גלים. להיזהר מעוקץ החמורים - כל השילוט מראה 5 אירו לרכיבת חמור, אשתי עלתה עם הילד אז אמרו שזה 10 אירו, העלו אותה לאקרופוליס ואמרו לה שאם היא רוצה לרדת חזרה אז שתשלם עוד 10 אירו - זו ממש מלכודת תיירים בכניסה לרחובות של לינדוס וכמעט כולם נופלים בזה.

יום ראשון - נסענו לעיר החדשה של רודוס. היינו באקווריום (חביב, לא יותר), בתצפית על הים האגאי (נקודה מרהיבה), עשינו טיול בספינה צהובה לראות עולם תת ימי (היה מפתיע, צוללן אסף יצורים מיוחדים מהים והראה לנו בחלונות של בטן הספינה, הילדים התמוגגו).

יום שני- טיסה חזרה לארץ עייפים ומרוצים.

תמונת הפרופיל של ליברפול2012
ליברפול2012

”מלון אולימפיק פאלאס רודוס“

קרא עוד

חזרנו מטיול משפחתי באי רודוס והתארחנו במלון הנ”ל. ממליץ מאוד על המלון, האולימפיק הינו מלון של חמישה כוכבים והמיקום שלו מושלם, שבע דקות נסיעה מהעיר רודוס וכעשרים דקות משדה”ת. בכניסה למלון תחנת אוטובוס לעיר ומוניות בלי סוף שעוברות על הכביש הראשי.

המלון והחדרים נקיים מאוד, נוף לים, צוות נחמד ולבבי ומאוד נחמדים לישראלים בפרט. שתי בריכות גדולות מאוד שהילדים נהנו מהם מאוד. חוף הים של המלון נמצא דקת הליכה מעבר לכביש שבחזית המלון (כביש שמוביל לעיר רודוס ולכן סואן יחסית), מיטות השיזוף בחינם והחוף נקי ומסודר. יש דוכן למכירת אוכל טעים.

תמונת הפרופיל של דנדש
דנדש

”לא באמת חמישה כוכבים, אך ממש נחמד!“

קרא עוד

מלון במיקום טוב, קרוב לעיר רודוס ולא רחוק מידי משדה התעופה. בקרבת המלון יש כמה חופים שאינם חוליים כמו בארץ, אז מי שמתכנן לרבוץ על החוף, יש לקחת זאת בחשבון. המלון משופץ בחלקו וכדאי הוסיף כמה דולרים בשביל חדר הפונה לכיוון הים. האוכל במלון מעולה! על אף שלא אכלנו בשר, מצאנו מגוון מנות וטעמים שהתאימו לנו.

ליד המלון פועל בר כל ערב עם מוזיקה מרעישה, עניין שמומלץ לקחת בחשבון. בצמוד למלון יש מגוון מסעדות דגים וחנויות סופרמרקט זולות (האלכוהול ממש זול!). האינטרנט האלחוטי במלון מעולה וממש מהיר, לא נתקלנו בבעיות גלישה כלשהן. במקום פועל כל ערב בחור שמשכיר רכבים, אשר נמצאים בחניית המלון, סידור ממש נוח.

תמונת הפרופיל של shwartz12
shwartz12

”אולימפיק פאלאס - ממש ארמון“

קרא עוד

התארחנו באולימפיק פאלאס רודוס בין התאריכים 10 וה-15 לאוקטובר בחופשת סוכות. היה מעבר לכל הציפיות, נהננו מכל רגע. המלון נמצא במקום יפהפה בחוף איקסיה. החדרים היו גדולים ביותר ומצוחצחים. כל בוקר עם סידור החדרים, החדרניות היו מסדרות לנו את בגדי השינה בצורות שונות. בקבלה קיבלו אותנו ביום הראשון במאור פנים כמיטב המסורת היוונית בשתייה של אוזו. הלובי של המלון מהמם, חדרי השירותים במלון מרהיבים, צוות המלון בכללותו יוצא מגידרו לארח ולהטיב עם האורחים. כל ערב בלובי מופיע נגן המשמיע מוסיקה קלאסית ומודרנית. בריכות המלון יפהפיות ומגוונות ומתאימות לכלל האורחים על סוגיהם השונים. בלובי ישובים בעמדות שונות חברות השכרה.

תמונת הפרופיל של romanidf
romanidf

”חוות דעת על המלון אולמפיק פאלאש“

קרא עוד

אני ובת זוגתי לקחנו חבילה ל-3 לילות בסוכות שזה כבר לקראת סוף עונת התיירות, התלהבנו מהמלון מאוד. בעיקרון הוא 5 כוכבים אבל ה-5 כוכבים של יוון זה כמו 4 בארץ, השירות מעולה והחדרים ממש גדולים. חשוב לציין כי לקחנו בכוונה חדר עם נוף לים כי הבנתי שזה החדרים שעברו שיפוץ, בלי קשר עם אתם לוקחים את החדרים של הצד השני תקוע לכם הר מול הפנים. העניין הוא של 30 דולר סך הכל בשביל כל החבילה וזה שווה את זה (השידרוג).

לגבי האוכל- מי שמפונק מהמלונות של 5 כוכבים באילת אז יהיה לו דיי מעצבן, בסך הכל האוכל הוא טעים הבעיה שבארוחת בוקר הם לא מגוונים בניגוד לארוחת ערב, אבל כמות האוכל גדולה ויש הרבה מבחר פשוט זה עדיין לא כמו בארץ, אירופאי לכל דבר אבל בהחלט אוכל טוב. לקחנו חצי פנסיון. הארוחת ערב כל שתיה היא יקרה מאוד וגם המים בכסף.

רכישת כסף במלון לא יקר, האינטרנט יקר מאוד 3 יורו לשעה. ויש אינטרנט חינם אבל הוא על הפנים. המיקום של המלון לא רחוק מהעיר כל כך ומרחק של 10 דקות נסיעה, יש אוטובוס ליד המלון.

תמונת הפרופיל של Ireland2015
Ireland2015

” אירוח באוקטובר 2014 באולימפיק פלאס “

קרא עוד

התארחנו במלון זה ברודוס בסופ”ש בחודש אוקטובר, כשהים כבר מאד קר ועל רחצה בריכה אין מה לדבר - לא נכנסתי אפילו פעם אחד . היינו זוג ושני ילדים 9+14. קיבלנו שני חדרים ענקיים ומפנקים. באמת לא השקעתי בנוף, אז תקעו אותנו עם מרפסת מרווחת מול הר קצת לא נעים, בעיקר בלילה.

בעיה במקלחת – מים יצאו מהניקוז בזמן המקלחת. נקיון בוצע כל יום וגם החלפת מגבות. חדר אוכל בבוקר בסדר גמור – לא מגוון, אבל רעבים לא יצאנו ובערב יש ויש – את מרבית האוכל לא אהבתי – בשר יבש מאוד והילדים בקושי אכלו, אך התנפלו על הקינוח. מנהל חדר אוכל הביא יחס מזלזל מאוד. הוא הושיב אותנו באיזור שסביבי ראיתי רק ישראלים, שקובצו במקום אחד. לאנגלים הוא התייחס אחרת – היה מזיז לגברת אחת כיסא, בזמן שלי הוא (בטון מזלזל) היה מושיא יד לשולחן שעדיין לא נוקה ולא ארוך ומסמן שאני אחכה שם עד שיהיה מוכן. רק בגלל הרגשת הגזענות כלפינו, אני לא אחזור לשם.

חייבת לציין שזה היה כל יום ככה – בוקר וערב. לשם ההשוואה, התארחתי גם ברודוס פלאס, ששם זה לא היה כך והיחס היה חם. בקבלה נציגים נחמדים מאוד ומחייכים. ניתן להשכיר רכב במקום ובסה”כ נהנינו.

תמונת הפרופיל של חני17
חני17

”מלון אולימפיק פאלאס רודוס מומלץ בחום“

קרא עוד

חזרנו לפני מספר ימים משהיה של שבוע ימים במלון אולימפיק פאלאס ברודוס. קיבלנו חדר משפחתי משודרג בעל שתי קומות, הפונה לנוף של הים עם מרפסת גדולה ושתי מקלחות. המלון נקי והצוות נעים ומסביר פנים. הבריכה במלון מורכבת משתי בריכות חיצוניות גדולות ועוד אחת פנימית, למי שלא רוצה להיחשף לשמש.

האוכל היה מצויין, גם בבוקר וגם בערב. במלון הקפידו לרשום ליד מאכלי הבשר עם החזיר אזהרה לישראלים כי מדובר בחזיר. כמו כן, בחדרים יש קליטה של ערוץ 2. המרחק למרכז העיר הוא נסיעה של 10 דקות ויש תחנת אוטובוס ליד המלון. מונית לעיר עולה שמונה יורו. עדיף לתפוס מונית בכביש ולא להזמין דרך המלון, כי זה עולה יותר.

במלון יש גם עמדה להשכרת רכב של חברת Round המקומית, שבעליה יושב במלון פעמיים ביום. הוא מאוד נחמד, מסייע ומסביר איך לנסוע ומה כדאי. אולם יש לשים לב, כי בניגוד לחברות הגדולות והבינלאומיות שההשכרה היא בדרך כלל עם ביטול או החזר השתתפות עצמית, בחברות הללו יש השתתפות עצמית של כ- 300 יורו בלי החזר .

מחיר ההשכרה ליום, לעומת זאת, נמוך בהרבה מההשכרה בחברות הגדולות. אנו התלבטנו ובסוף שכרנו דרכו רכב לשישה והיינו מאוד מרוצים, אבל שוב, יש לשים לב לעניין של ההשתתפות העצמית, שזהו סיכון שלוקחים בהשכרה דרך החברות המקומיות.

תמונת הפרופיל של shanitit
shanitit

”מלון אולמפיק פאלאס“

קרא עוד

חזרנו מחופשה מדהימה ברודוס במלון אולמפיק ממליצה בחום המלון מקסים נקי ונעים. חדרים גדולים ומרווחים, אנחנו לקחנו עם נוף לים, הצוות מאוד חביב, בתור שומרי כשרות קל מאוד להתמצא בארוחות, ישנם שלטים קטנים שמסבירים מה צימחוני ומה לא.אפשר להזמין מראש מנות כשרות(דג ותפו"א בנייר כסף).

בנוסף, ברצוני לציין שלא כדאי לשכור רכב מהנציגים הישראלים במלון, הם טוענים שמקבלים הנחה, אבל המחיר שלהם גבוה משמעותית מהסוכנות שיושבת במלון. RONDO, בעל החברה, הוא איש חביב ונעים. נתן לנו את הרכב כבר מהערב ולא חייב אותנו על יום נוסף. המכוניות חדשות ומתוחזקות. חשוב לציין שהחברות מקבלות ברובן את הרשיון הישראלי, אולם הוא אינו תופס מבחינת ביטוח ביוון. ולכן אם חלילה יש נזק ביטוחי - אתם בבעיה. דאגו מראש לרשיון מ.מ.ס.י

תמונת הפרופיל של שרונה111111111
שרונה111111111

”אולימפיק פלאס“

קרא עוד

היינו ברודוס בחופשת פסח במלון אולימפיק פלאס, אז ככה: זאת לא העונה והרבה מקומות סגורים, עדיין קר, צריך לברר מתי העונה נפתחת כי משעמם. כדאי לקחת מלון ממש בעיר החדשה ליד הקזינו, מכיוון שמלונות רחוקים צריך לקחת מוניות או אוטובסים לעיר העתיקה והחדשה וכל צד 10 יורו בבוקר ובלילה 11 יורו לכן לינה בעיר חוסכת הרבה כסף. יש טיולים שנמכרים על ידי נציגים בכל מלון. אז מה כדאי לקחת? קזינו, טברנה, לאי סימי, ללינדוס. עולה 20 יורו לאדם לקחת רכב שכור ל-4 אנשים או 5 בסכום של 35 יורו. כדאי לקחת מפה בעברית ולעשות טיול כל היום כולל לינדוס וחסכתם כסף. ואם אתם במלון רחוק הכי שווה לקחת רכב שכור להביא ויזה לבטחון ורשיון בינלאומי.

האמת אין מה לעשות ברודוס כשזו לא העונה. אין תיריים לכן רוב המקומות סגורים כולל פארק המים, מסעדות, בארים וקצת משעמם. גם במלון אין הרבה מה לעשות, שוב בגלל שזאת לא העונה. הטיפ שלי לנסוע ביוני-יולי-אוגוסט. אנחנו לקחנו רכב וטיילנו בכל רודוס, בכפרים קטנים עם נוף משגע, אכלנו דגים בתוך הכפרים ולא לשכוח ללכת לחנות ג'מבו הענקית.

כתבות על מלון אולימפיק פאלאס

מתוך הבלוגים - פוסטים על מלון אולימפיק פאלאס

אין עדיין פוסטים על מלון אולימפיק פאלאס.