רוצה להמליץ בחם על מלון waikiki בזנזיבר ...
את המלון גילינו דרך האינטרנט , ולאחר שמצאנו מספר המלצות חמות עליהם יצרנו איתם קשר .

את הקשר ניהלנו מול פלאביו (איטלקי במקור) .. ומן הסתם אם תפנו אליהם ייתכן שתטופלו ע"י שרה.
מדובר בזוג , פלאביו (איטלקי , כאמור) , ושרה (אנגליה) , אשר עבדו בעבר עבור חברות תיירות שונות , ולבסוף החליטו להקים מלון בוטיק קטן.
המלון נמצא על חוף קסום בצד המזרחי של האי - קרוב לכפר דייגים , מקום פשוט מדהים .... (20 בסולם של 1 עד 10 ) .

המלון קטן , כמעט משפחתי (15 חדרים ) , והיחס של הצוות הוא מאד אישי , הבנו ממקומיים שבעונת התיירות יש על החוף הה מסיבות אל תוך הלילה ..
בשונה ממלונות אחרים לא מדובר במלון "תעשייתי" על כל המשתמע מכך .. (זה אומר לדוגמה שצריך להזמין את האוכל שעה מראש כי מכינים אותו לפי הזמנה ) ..
הודענו לפלאביו מתי אנחנו נוחתים (הגענו מהקילימנג'ארו ) והוא דאג שתחכה לנו בשדה הסעה עד המלון .

דרכו יצרנו קשר גם עם מדריך מקומי (מיראז') שדאג לנו לכניסה לפארקים, צלילה עם דולפינים , ושנורקלים .. (רק כדי שלא נעשה יותר מידי "בטן גב" על החוף) .

למלון יש חוף מדהים .. מדהים .. מדהים .. ואין מלה אחרת מלבד "חלומי" .. שהיה כולו שלנו (למעשה בגלל שהיינו מחוץ לעונת התיירות .. היינו כמעט האורחים היחידים במלון ) .
בדרך כלל תתיקלו במלון בתיירים מאנגליה ואיטליה מכוון שפלאביו ושרה מכירים את חברות התיירות בארצות המצוא שלהם ..

המחירים ששילמנו היו הרבה יותר נוחים מהמחירים שמשלמים במלונות הגדולים בזנזיבר .. (90 $ ללילה לזוג) .

בקיצור .. מומלץ בחום רב למי שמתכננים חופשה שקטה וחלומית .