יום טיול בדרך אמאלפי Amalfi

התחלנו את הטיול קבוצה של 7 אנשים. אני ובן זוגי, 2 זוגות חברים נוספים והבן שלי שהזמנתי אותו לטיול לפני צבא.
הזמנו מדריך טיולים / נהג נחמד בשם GAETANO שליווה אותנו לאורך כל הטיול.

תמונה מתוך אתר למטייל

ביום השני לטיול הזמנו אותו לקחת אותנו לדרך אמאלפי. זו דרך מהממת שעוברת בין הרים וכפרים עם נופים ירוקים וכפרים ציוריים. המדריך שלנו אסף אותנו בשעה 8.00 בבוקר ואחרי נסיעה של כשעה בדרכים שמתפתלות בין הר לגיא הגענו לכפר  RAVELLO   רבלו.

הכפרים תמיד כוללים מרכזי קניות קטנים עם חנויות לממכר לימונצ'לו ופיסטוקצ'לו במחירים הנעים בין 8 ל- 12 יורו.

בנוסף בכל מקום יש בתי קפה ציוריים או חנויות גלידה שאפשר לשבת כמה דקות במקום ולאכול או לשתות.

לאחר עצירה קצרה המשכנו לעיירת אמאלפי  Amalfi ושוטטנו בסימטאות הצרות ונכנסו לחנויות שוקולד , מזכרות, פסטה ותבלינים לפסטה וכמובן לימונצ'לו.

תמונה מתוך אתר למטייל

בהזדמנות זו קניתי כמה בקבוקי לימונצ'לו, פיסטוקצ'לו , תבלינים לפסטה וסט מפות עם ציורי לימונים למזכרת.

בשעות הצהריים הגענו  לסורנטו Sorrento . זאת עיירה תיירותית על חוף הים עם מדרחוב יפה ומסעדות בחלק התחתון של החוף ממש על הים. הירידה אפשרות במדרגות (כ- 150 מדרגות) או במעלית. ירידה במעלית עולה 1 יורו ועליה עוד 1 יורו דבר שלא מצדיק את המחיר. כי בחלק התחתון יש רק מסעדות ואין משהו מיוחד.

המים של הים צלולים ובצבע טורקיז. ויש חתיכות דק שבנו עליהם מסעדות ואפשר לשבת ולאכול ממש על הים.

אנחנו ישבנו במסעדה בכיכר המרכזי של העיירה . המסעדה היתה מלאה לגמרי (סימן שזאת מסעדה טובה) . הזמנו פיצות , פסטות ודג סלמון. האוכל הגיע מהר והיה ממש טעים ויחסית לא יקר.

תמונה מתוך אתר למטייל

בסמטאות העיירות יש חנויות מזכרות , המון תיקים ומוצרי עור, ברים ובתי קפה וכמובן לימונצ'לו.

לקראת ערב חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים.

תמורת כל היום שילמנו לנהג שליווה אותנו במשך כ 10 שעות סכום של 320 יורו (עבור 7 אנשים) כך שהמחיר ממש השתלם.