להלן תוכנית טיול שערכנו בסוף אוגוסא 2011 זוג + 3 ילדים בני 12,11 ו10תינוק בן חודשים
 יום ג' 23/8
טיסה בחברת קרואטיה איירליינס לז'גרב.
יציאה 23/8 שעה 06:00 הגעה לז'גרב ב-08:30
 Fax: +386 (0)4 513 97 90
Contact person:
Simon Porenta
זמן נסיעה : E70 175 km, 1 hour 57 mins (include tolls)
חווה חקלאית נחמדה בשם Pri Marku הנמצאת בין Skofja Loka ל-Kranj. בחווהמספר רב של חדרים ויש אפשרות לקבל גם ארוחות בוקר / צהריים / ערב. האזורמאוד פסטורלי וניתן לטייל בו גם ברגל וגם באופניים. בני המשפחה מסבירי פניםומאוד נחמדים. סמוך לחווה יש כנסיה המפורסמת בפרסקאות שלה. יש אפשרותלהשתתף בפעילויות חקלאיות ולצפות בבעלי החיים בחווה.
בקור בעיירה הקרובה Skofja Loka

זמן נסיעהמ-Crngcrob: 52.4 km, 57 mins Route 403 and Route 909,
מבוגר 2.50 EUR ילד 1.25 EUR
  1. עליה ברכבל להר ווגל.
Žičnice Vogel Bohinj, d.d.
Ukanc 6
4265 Bohinjsko Jezero
General information: +386 4 572 97 12
 Cashpoint: +386 4 572 97 21
Family 10 EUR Child 7 EUR
Cable car operates every day from 8 a.m. till 6 p.m, Chairlift Orlove glave from 8 a.m. till 4 p.m.
לא עלינו
מי שעושה את הביקור באגם בוהיני, מפל סאביצה , הר ווגל וקניון מוסטניצה בסלובניה, בטוח יחוש ברעב אז בדרך לבוהינסקה בלהאו לבלדחזרה כדאי שיגיע למסעדת Rupa לארוחה מיוחדת.המסעדה מעניקה חווייה חושית גם מבחינת המאכלים שניתן למצוא כאן, מאכלים סלובניים טיפוסיים. המלצרים לבושים בבגדים
מסורתיים סלובנים. התפריט מוגש על ליצן מעץ, מקורי מאד. מהמרפסת נשקף נוףמאד יפה של הרי בוהיני והרים נוספים. בתוך המסעדה פוחלצים של דובים ועוד.
רחוב : Srednja vas 87 , Srednja vas

טיול בסביבות אגם בלד (Bled)
במרכזו אי. אפשר לשוט בסירת משוטים לאי ולעלות למצודה. השכרת סירות לשייט עצמי בסמוך לקמפינג מקצרת מאד את החתירה לאי. מתאים למשפחות עייפות... שעה ל- 5 אנשים = 15 אירו
זמן נסיעה מ-Crngcrob :Route 411 37.0 km, 45 mins
באזורבלדבסלובניה יש מסעדות באזור האגם. מומלץ לחנות לפני (ליד הסופר Mercator ישחניון גדול) וללכת כ-10 דקות הליכה נעימה לאזור המסעדות. מסעדה מומלצת היאהמסעדה שלמלון פארק (Park Hotel), שמציעה עוגת קרם שניט מצוינתועוגת שכבות של פרג תפוחים שמצוינת גם כן. בנוסף, ישנה פיצרייה מאד נחמדהבאזור ומסעדה שנקראתגריל (Grill) שהסלט עוף שלה מצוין. מצורפת תמונה של חלק מתפריט העוגות במסעדה במלון פארק.
הוראות הגעה:הליכה ברגל לאגם בלד מומלץ לחנות לפניי מכיוון שבהמשך אין חניה ולהגיע ברגל למסעדות.
אל תוותרו על הקרם שניט האגדי של בלד!
באגם בלד חופי רחצה מסודרים רבים, בחלקם אטרקציות ושעשועים לילדים: מגלשות מים, נדנדות, רפסודות וכד'.בבלד שוק חביב עם דוכני מזון ועבודות יד שונים שנחמד להסתובב בו.
נסיעה ל- Radovljica
זמן נסיעה מBled-  10 mins
יש בה מסעדה עתיקה וטיפוסית- Gostilna Lectar Muzej שווה להציץ. הסעודה בה מעט יקרה.
כתובת : Linhartov 2, Radovljica, Slovenia (לא אכלנו בה)
ממול לה יש מסעדה זולה יותר ולא פחות טעימה בשם Gostilna Augustin
כתובת : Linhartov Trg 15, Radovljica, Slovenia (אכלנו, אבל המחיר לא זול)
עיירהחביבהשישבהמוזיאוןמיוחדבמינו -; מוזיאוןלדבורים. לאפחותמיוחדהואפונדק
Lectar (בסלובנית Gostlina ). זוהימסעדהנהדרתהממוקמתבמבנהבן 500 שנה
מןהעיירהנשקפיםנופיםנהדריםלכלהכוונים.

יום ה 25.8:
פס מהמם (ברכב) מ- Kranjska gora ל- Trenta
זמן נסיעה מ-CrngcrobRoute 201 68.5 km, 1 hour 19 minsל-Kranjska gora
בקרנסקה גורה, עיירת סקי יפה וציורית, נמצאת מגלשת הרים מהנהבמיוחד. בקרנסקה גורה יש שורת רכבלים הפעילים בחורף וביניהם יש את Vitranc 1 הפעיל גם בקיץ. אחרי שאתם עולים בו אל פסגת ההר אתם מקבלים קרונית משלכםומתחילים את החוויה. במהלך הירידה אתם צופים בנוף עוצר נשימה של האלפיםהיוליאניים תוך כדי שאתם גולשים במהירות ובכיף אדיר חזרה אל תחנת המוצא.
המסלול ארוך ומפותל הרבה יותר מאשר המסלול של מגלשת ההרים בבלד ועל כןאם אתם נאלצים לבחור רק באחד מהמסלולים, אנו ממליצים לכם בחום לבחור במסלולזה. אתם גם יכולים לרדת מההר באופני הרים במסלול למקצוענים בלבד או באבוב.
רחוב : Toboggan Kranjska Gora
הפס עם נוף מהמם. אפשר לעשות סיבוב מהמם לכיוון איטליה. נוף הררי משגע, כמו בדולומיטים.
מסלול מדהים ביופיו בטבע: מסלול של יום אחד, לכיווןמעבר ההרים ורסיץ'. נוסעים על כביש 206 מקרינסקה גורה ונצמדים לכביש הפתלתל. עוצרים בכנסיההרוסית לקפה והכנה נפשית לטבע בהתגלמותו. הכביש מדהים בירוק העוטף אותו. המון מקומות למנוחה. במעבר ההרים נקודת עצירה. יש חנויות קטנות למזכרותולקפה באזור וגם מסעדה מומלצת. מצלמים בלי הפסק! ואז, יורדים למטה עם הרכב, עד שמגיעים לכפרים קטנים כמו מתוך גלויה. יש באזור מסעדה איטלקית זולהמאוד וטעימה מאוד. הרי צריך לעכל את הנוף. הטיול אורך יום שלם שווה ביותר.
זמן נסיעה מ-Kranjska goraל-TrentaRoute 206 24.8 km, 24 mins
חזרנו מאותה דרך בה הגענו.

יום ו' 26/8:
  1. קניון וינטגר (Vintgar Gorge)- דרך מקסימה (אינה מעגלית) שבה הולכים בקניון צר בינות צוקים על מרפסות תלויות. אסור להחמיץ! כשעתיים וחצי הלוך וחזור.

Vintgar Gorge
Tel. : ++386 4 572 52 66
www.bled.si
כתובת : Vintgar, Blejska Dobrava, Jesenice 4273, Slovenia בסביבות העיירה Gorje
יש לפנות ברכב מבלד אל הכפרGorjeוממנו אלPodhomהסמוכה והלאה לפי השילוט אל הכניסה לערוץ. המסלול לא מעגלי, זמן הליכה הלוך ושוב: כשעה וחצי - שעתיים.
ערוץ וינטגארהוא למעשה קניון יפהפה שההליכה בו נעשית על גשרוניעץ צרים ולצד נהר גועש בצבע טורקיז עם זרם מהיר במיוחד. במהלך ההליכה בערוץתראו פה ושם מפלים שוצפי קצף, סלעים, דגים ומסביב המון המון ירוק! המסלולקל מאוד להליכה (גם למבוגרים) ולא דורש מאמץ פיזי מיוחד. ההליכה במסלולנמשכת כשלושת רבעי שעה לכל כיוון. אם אינכם רוצים לחזור על עקבותיכם תוכלולהמשיך מנקודת הסיום של המסלול (Slap Sum) במסלול מעגלי (יותר קשה מהמסלולבערוץ) המוביל חזרה למגרש החניה. המסלול עובר בתוך יער גדול ומגיע תוך חצישעה לכנסיית סנטה קטארינה. מנקודה זו יש נוף יפהפה להרים סביבולמצודת בלד. אנו ממליצים לכם לאכול בפיצרייה המצוינת הנמצאת ממול לכנסייה, ליד הפיצרייה יש גן משחקים נחמד לילדים. מנקודה זו מתחיל שביל צר ויפה עםנוף נחמד ותוך 30-40 דקות מגיעים חזרה לחניון.
טיפ חשוב: אנו ממליצים לכם להגיע לערוץ ממש כשהערוץ נפתח (8 בבוקר) כיאז אתם מטיילים לבדכם ושומעים את ציוץ הציפורים ורשרוש המים בנהר בלי כלהמון התיירים הפוקדים את השמורה מדי יום. אנו באנו ב- 8 בדיוק וטיילנו לנובשלווה לבד לאורך כל הטיול וכשחזרנו למכונית גילינו להפתעתנו שהחניון מלאלגמרי במכוניות (כשהגענו הוא היה ריק.
מומלץ מאוד
זמן נסיעהמ-Crngcrob45.6 km, 55 mins Route 411

1. פארק לאומי טריגלב בסמוך לבלד
  • מפל Pericnikהוא אחד המפלים היפים והמרשימים בסלובניהעתירת המים. הוא מורכב משני מפלים: העליון כ - 16 מטר גובהו, והתחתון 52מטר בנפילה אנכית, מחזה מרהיב! המים בחלקו התחתון של המפל מוטטו את תחתיתהצוק ויש אפשרות ללכת אל מאחורי המפל ולצפות בו מזוית לא שגרתית זו.
מומלץ ביותר לטייל בשביל ההליכה המעגלי במקום, המעפיל אל המפל העליון ומספק זויות מרהיבות נוספות של המפל התחתון, תוך כדי הטיפוס.
המסלול אורך כשעה. הגישה למקום חופשית.
הוראות הגעה:כניסה מהעיירה Mojstrana ממנה יוצא כביש צר במעלה נהר Pericnik לכיוון דרום מערב. נוסעים בו כ-5 ק"מ עד המפל
אתר אינטרנט: http://www.kranjska-gora.si/Natural-beauty-spots/The-Pericnik-waterfall
זמן נסיעהמ-Vintgar Gorge14.9 km, 20 minsRoute 201
יום שבת 27/8:
פינוי חדרים
לובליאנה Ljubljana -בירתסלובניההיתהנקודתהפתיחהשלהטיול. עיריפההמזכירהלא במעטאתפראג. ישבהמשהואלגנטיוסימפטי. מרביתהאתריםשבהמרוכזיםבמרחק הליכהזהמזה: הגשרהמשולש, הכנסייההפרנציסקנית, קתדרלתניקולאסהקדוש, השוק החקלאי, טירתלובליאנהוהעירהעתיקה ביוםשבת - ישפסטיבלאוכלוייןיפהבאיזורהשוק לובליאנה**-; כיכרפרשנובוהגשרהמשלוש, רכבתלטירהכלשעהעגולה, עליהלמגדלהתצפיתבטירה (המופעהאורקולישבטירהמשעמם), ביתהעיריהוהמזרקה, קתדרלתניקולאס, השוקהעירוניעד14.00 לליובליאנההגענובצהרייוםשבת. התקדמנועםהרכבלמרכזהעירהעתיקהעלפיהשילוט Centar וחנינובמקוםחניהמוסדר. החניהבימישבתחופשיתואיןצורךבתוויחניה. ליובליאנההיאעירקטנהונעימהשמרכזההעתיקהואלבליבהוהסיבההעיקריתלביקורבה מרכזהעירממוקםעלנהרליובליאניצ`הומספרגשריםיפיםמחבריםביןשתיהגדות. המפורסםוהיפהביןהגשריםהואהגשרהמשולשהיוצאמכיכרפרשנוב. בכיכרהקטנה מוצבפסלגדולשלהמשוררהלאומישלסלובניה (פרשנוב) ומולובולטתבצבעההוורוד הכנסיההפרנציסקנית. בגדהממולבסמוךלביתהעירייהנמצאתכיכרמסטניהקטנה שבמרכזהמזדקראובליסקומזרקההמייצגתאתשלושהנהרותהגדוליםשלסלובניה. כשממשיכיםמזרחהניתןלראותנקודותחמדנוספותכמומעברהקשתותהמקורההמוליך עדלגשרהדרקון, השוקהעירוני, גשרהדרקוןהמעוטרבארבעהדרקוניםבארבעפינותיו ושנבנהבשנת 1901 לכבודביקורושלהקיסרהאוסטרו-הונגריפראנץ` ג`וז`ףוקתדרלת ניקולאסהקדוש. אתרחובהבעירהיאמצודתליובליאנה. המצודהממוקמתבנקודהגבוההמעללעירוממנה נפרסנוףהעיר. העלייהברגלאלהמצודהאינהקלהבמיוחד. ניתןלעלותעלרכבתתיירים ממרכזהעיראלהמצודה. המצודהנבנתהבמאההתשיעיתושימשהכמבצרהגנהותצפית ואףאכלסאתשליטיה. מהמצודהניתןלחזוראלמרכזהעירלטיולנחמדורגועבין הסמטאותהצרותוהנעימותהמובילותאלהכיכרהעמוסהבבתיקפהקטנים, גלידריותטובותועוד... מומלץלהחנותהרכבבכיכרהרפובליקהמכמהסיבות : 1. תמידתמצאובהמקוםחנייה. 2 . איןצורךלהיכנסלפקקיםשלמרכזהעיר. 3. היציאהממנהל -; BLED קלהומהירה. 4 .

ככה ככה -; לא חובה

TEL. 00386 (0)5 70 30 300
 MOB. 00386 (0)41 626 990
Directions:
Take the motorway in the direction of Koper and take the Razdrto exit. Make a right turn and after approximately 500 metres you will see a sign for "Turistična kmetija Hudičevec" on the right side of the road. Make a right turn and you will reach us in 400 metres
זמן נסיעהמ-Ljubljana : 62.9 km, 40 mins E61,
מבחינת מיקום וקירבה לאתרים ממומלץ, אך חדרים ושירות בינוני ומטה
 יום א' 28/8:
The Skocjan Caves Park Public Service Agency, Slovenia
 Park's Management: Skocjan 2, 6215 Divaca, Telephone: +386 (0)5 70 82 100, Fax: +386 (0)5 70 82 105, e-mail: psj@psj.gov.si
 Park's Information Centre (Cave visits): Telephone: +386 (0)5 70 82 110, Fax: +386 (0)5 70 82 111, e-mail: psj.info@psj.gov.si
How to reach us
GPS Northing (N): 45,663
 GPS Easting (E): 13,9891
Si, Slovenia (Skocjan Caves)
זמן נסיעהמ-Razdrto19.7 km, 21 minsRoute 409,
זמני סיור:August 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00
מחירים: מבוגר EUR 15, ילד 7 EUR
Family discount:
Valid for families with three children aged between 5-15 years. One of the children receives a free entrance ticket to the Škocjan Caves. For each additional child the surcharge is 3,00 EUR. There will be special offers for families visiting in non- peak season.
מערת סקוצ'יאן. יפה וארוכה. היופי שבה זהו הנהר הזורם במרכזה. ההליכה בה ארוכה אך נאה.
מיותר -; בקושי רואים את הנהר.

מופע סוסים מרקדים בעיירה ליפיצה (
Lipica) -; שעה 15:00
כתובת : 5 Lipica, Sežana 6210, Slovenija (Lipica Stud Farm & Riding Center)
זמן נסיעהמ-Skocjan :13.0 km, 21 mins Route 205
Timetable:
Tuesday, Friday, Sunday at 15.00
Price: 18.00€ (the price includes guided tour to the stud farm)

Discounts:
  • Children under 5 years: free entrance
  • Children from 5 to 15 years: 9,00€
Guided tours
August 9.00 10.00 11.00 / 13.00 14.00 15.00** 16.00** 17.00 18.00
* Only on Saturday, Sunday and holiday
 ** On the days of the Classical riding school presentation (Tuesday, Friday, Sunday) at 15.00 the guided tour at 14.00 is possible only with the presentation. After the presentation is the guided tour at 15.45. On these days the guided tour at 15.00 and 16.00 is cancelled.
More information and reservation for groups:
T: +386 5 739 1708 or +386 5 739 1709
Fax: ++386 5 700 01 30
 e-mail: sales.dpt@postojnska-jama.si
זמן נסיעהמ-Razdrto :11.5 km, 13 minsRoute 409
  • מערת הנטיפים פוסטוינה (Postojnska). סיור של כשעה וחצי לא קשה.
מבצר Predjamski. אנחנו רק צילמנו מבחוץ. בפנים סיורים מודרכים של שעה וחצי. מבצר הבנוי על מצוק. ביקור במנהרות החצובות תחתיו.יפה מאד.
על טירתPredjamaקראתי שאין טעם לבקר בתוכה, אלא מתחתיה, וכךעשיתי. אחרי שהגעתי לטירה המדהימה ביופיה והבנויה בתוך צלע הר, הצטרפתילסיור במערות אשר מתחת לטירה. הסיור נמשך כשעה וחצי, מתקיים בליווי פנסים (קצת כבדים) המחולקים למטיילים, ודורש טיפוס בסולם. במהלכו רואים מעטנטיפים וזקיפים (לא מרשימים כמו בפוסטוינה, כמובן, אבל לפחות מותר לצלם), וכן יש מקום בו חקוקים בסלע שמותיהם של מבקרים מהמאה ה-16. האטרקציההעיקרית במערה היא העטלפים הקטנים המתגוררים בה. מומלץ לרכוש כרטיס משולבלמערה הזו ולמערת פוסטוינה. המערה סגורה בחודשי החורף (העטלפים מתרבים(.
יש לקנות כרטיס משולב הכולל את מערת הנטיפים פוסטוינה והמערות אשר מתחת לטירה
Guided tours
POSTOJNA CAVE
June, July, August, September
every day at 9.00, 10.00, 11.00, 12.00, 13.00 , 14.00, 15.00, 16.00, 17.00, 18.00

The visit lasts a maximum of one and a half hours. All visitors to Postojna Cave are accompanied by a guide. Languages available: Slovene, English, German, Italian. From May to September French- and Spanish-speaking guides are available by prior arrangment.‫
CAVE BELOW CASTLE
May, June, July, August, September : at 11.00, 13.00, 15.00, 17.00

יום ג' 30/8:
פינוי חדרים
·נסיעה לאורך הים האדריאטי לכוון קרואטיה -; ביקור בעיירות בדרך Piran: עיר עתיקה שיש להשאיר הרכב מחוץ לה. צילמנו אותה ממבט- על, תמונה יפיפיה.
זמן נסיעהמ-Razdrto62.9 km, 50 minsA1
·כפר האמניםGrožnjanשוכן בחצי האי איסטריה. אל הכפרהעתיק הממוקם גבוה הגענו בדרכי עפר בזכות הג'יפיאס שלקחנו איתנו. הייתה לנומפה של קרואטיה שקנינו בקנה מידה של 1,500,000 אך שם הכפר לא מופיע שם. עלהכפר קראתי באינטרנט, ולאחר הביקור בעיירה העתיקה Motovun השוכנת על כביש 44 (קרוב לגבול עם סלובניה) נסענו ממנה אל הכפר (למי שמגיע מהעיירה העתיקה rovinj שייסע בכביש 21). הכפר נעזב על ידי תושביו ואמנים ומוסיקאים קיבלואותו מהמדינה והם חיים בין בתיו, כשבעים איש, בכפר נערכים פסטיבלי אמנותומוסיקה.
ביום שהגענו ירד גשם, החנינו את הרכב בחנייה והלכנו רגלית בין בתיוהעתיקים, הרחובות מרוצפים אבנים עתיקות ויש נקודות תצפית יפהפיות לנופיכרמים. נכנסנו לגלריות של ויטראז', זכוכית, מיחזור נייר ועוד. באחת מהןשוחחנו עם מנהלת הגלריה שסיפרה באנגלית על הכפר, תושביו ועוד.
ממליצה מאד למי שאוהב טיולים בעיירות וכפרים עתיקים וכמובן למי שאוהב עבודות אמנות ועוד.
נסיעהמ-Piran : 36 mins
Telephone: 00385-53-758031
יום ד' 31/8:
היות והמדינה עדיין לא חברה באיחוד האירופי, המטבע הוא קונה. 10 קונה = 7 שקל
Park Plitvice- שבילי הליכה, אגמים ומפלונים. מסלולי הליכה שונים החל מ- שעתיים וחצי ועד 5.5 שעות. אסור להחמיץ!
טיפים:
אם אתם שוהים ב- RASTOVAČA ניתן להגיע לכניסה למפלים ברגל ולחסוך דמי חניה
‫המלצתי היא להיכנס בכניסה מס 1 (המפלים ממול) ולקחת את המסלול הארוך- C אורכו כשבעה ק``מ - הליכה ‫מענגת ושילוב של שיט בסירה - כחמש שעות בנחת ובכיף עם נוף מהמם
(כניסה מספר 2 מתבצעת בירידה, אבל אז המפלים בגב).
‫מסלול זה הוא מסלול מקיף ומדהים ביופיו , הוא כולל בחלקו עליות , אבל הן לא קשות במיוחד ‫והליכה מול המפלים והאגמים מפצה על הכל .
‫הולכים ברגל עד 3‪ Pשם לוקחים ספינה יורדים ב- 2‪ Pממשיכים על פי הסימון ‪ C עד 4‪.ST‫שם עולים על קרונית ונוסעים עד 1‪ . STמשם ממשיכים בדרך עם תצפיות מדהימות על‫האגמים והמפלים הפעם מלמעלה עד חזרה לכניסה מספר אחת.
‫כיוון שלא ניתן לערוך פיקניקים בשטח הפארק, מוצע לרכוש מוצרי מזון בדרך ולהנות
‫מארוחה קלה לפני הכניסה או לאחריה באזור החניה.
PRICE LIST -; 2011
Adults 110 kuna (kn)
Children 7-18 55 kuna (kn)
PARK PARKING
Car parking facilities are available to visitors at both entrances (No.1 and No.2) and they are both located on the main National road D1. They are open from 7:00 a.m. to 22:00 p.m. every day until the end of the season. (End of October approx.)
PARKING RATE (Entrance No.1 and Entrance No.2 ) : Car 7 Kn/h
PARK WORKING HOURS:
DAILY 7 am - 20 pm
Tickets sales 7 am - 16 pm

יום ה 1/9:
פינוי חדרים
  • עיירה סמוכה,ששווה צפיה - Slunj . אפשר לחזור מזגרב, הנמצאת בקרואטיה, בסמוך לפליטביצ'ה.
נסיעהמ-Rastovača : Route 1, 31.1 km, 37 mins נקודהיפהמעניינתומיוחדתבמינההיאהעיירההקטנהסלוני( Slunj ) המתגלהכ- 20 ק"מ לפנימפליפליטוויצה. גולתהכותרתבעיירההיאהאזורהסמוךלגשרנקראראסטוק ) Rastock ). בתיראסטוקיושביםממשעל/ביןמפלימיםיפיםעלהרקעהירוקשלהצמחייה רוויתהמים. ביןבתיהעץהיושביםבצורהכמעטטבעיתעלהמים, ניתןלמצואחדרים להשכרהבמחיריםסביריםמאוד. שווהביקורוטיולרגליביןהבתים

ככה ככה

• איזור זגרב (עיירה Samobor) מלא בכרמים ויקבים. יפה מאד!
נסיעהמ-Slunj : 94.9 km, 1 hour 51 minsRoute 1

נסיעהמ-Slunj : 94.9 km, 1 hour 51 minsRoute 1 העיירהSamobor , מקוםנחמדויפהשהשאירבנואתטעמוהטוב. הישובמרוחקרק 20 ק"ממזאגרבהבירה. העיירהקטנהובתיההישניםוהציורייםשוכניםעלנחלעודהחל מהמאהה- 13 . חלקוהחדששלהישובבנויעלצלעהראךחלקוהמענייןוהיפהיותרהוא האזורהישן-עתיק. הבתיםבנוייםמסביבלכיכראליפטיתבמרכזהמזרקתמיםקריםטובים לשתיההזורמיםללאהפסקה. בכיכרעצמהפזוריםבתיקפהקטניםוצבעונייםומולםגשר עץעתיקתלוימעללנחלוהמוביללקתדרלהיפהבעלחזיתצהובה ככה ככה

נסיעה לז'גרב, תדלוק בסמוך לז'גרב.