מסלול טיול מומלץ ע'פ התנסות אישית הגעתי ביום שלישי בלילה ללונדון התאכסנתי באדלר הוטל-שזה מיני דירות להשכרה נמצא בגולדרס גרין 2 דקות מהסופר הכשר ומביהכ'נ ו5ד' מתחנת המטרו יום רביעי יצאנו אחה'צ לסיבוב באוקספורד מומלץ לבקר בפריימרקט-לתשומת לב יש 3 סניפים באוקספורד סטריט עם סחורה שונה לאחר שוטטות של כמה שעות חזרנו לדירה יום חמישי נסענו לווינדזור קאסל- לא לוותר הכרטיס קצת יקר אבל מזמינים מראש זה מחיר סביר הנסיעה היא כשעה ברכבת מלונדון לאחר סיור בווינדזור ובאיזור חזרנו בערב חזרה למחרת-יום שישי יצאנו לארמון בקינגהאם להחלפת המשמרות ולאחמ'כ סיבוב בכל איזור הארמון והכיכרות המרכזיים של העיר (רדיוס של כ3ק'מ) ומאחר שאנו שומרים שבת הגענו אחה'צ לדירה התארגנו לשבת דגם בשבת אפשר לטייל קצת באיזור ביום ראשון הלכנו בבוקר שוב למשמרות המלכה(יש שעות שונות להחלפת משמרות בקיץ ובחורף וכן בימים מסויימים של השבוע-לברר קודם) לאחמ'כ הלכנו למוזיאון השעווה לגלגל הענק(היתה ראות מטורפת אין מה לעלות ביום מעונן) לאקווריום של לונדון ( משעמם מעל גיל 14) ושייט שעלה בכרטיס משולב (4 הדברים האלו) 240₪- לא משתלם לקנות בנפרד לאחמ'כ סיבוב בלילה בטאואר ברידג' ובאיזור וחזרה לדירה ביום שני יצאנו בבוקר להייד פארק ובאיזור לאחמ'כ (מי שחובב) יש את הגלריה הלאומית מוזיאון הצבא ומוזיאון המלחמה המוצגים באנגלית ויש מדריכים קוליים באנגלית- אין בעברית והאמת שבלי הדרכה גם לאוהבי הסגנון זה די משעמם אז מי שלא יודע אנגלית או סתם לא חובב מוזאונים והסטוריה יכול להמשיך לונציה הקטנה לאחמ'כ השלמת קניות באוקספורד וחזרה לדירה לישון קצת לפני הטיסה חזור ב6 וחצי בבוקר

טיפ חשוב- בשביל ליסוע בתחבורה ציבורית צריך אויסטר שזה בעצם רב קו אני הבאתי ממישהו בארץ אבל אפשר לרכוש אותו ב 5 פאונד בכל סופר שם או תחנת מטרו ולקבל אותם חזרה כשמחזירים אותו
ולגבי כל האתרים שציינתי לעיל אפשר לקבל פירוט ודרכי הגעה בגוגל מפות הרעיון הוא רק למסלול