קניון סיאם פראגון ”תפיסת מונית מאזור קניוני MBK, סיאם סנטר,פארגון“
לרוב שתופסים מונית ממתחם הקניונים, בעיקר בשעות הערב, המוניות מסרבות להפעיל מונה ותוקעות מחירים גבוהים יחסית ומסרבות להתמקח. לאחר שנפלנו כמה פעמים על מוניות שגבו מאיתנו סכום גבוה גילינו שבכל קניון, ישנו שער יציאה מיוחד בו ישנם פקחים שתופסים עבורך מונית בצורה מסודרת ומחייבים את בעלי המוניות להפעיל מונה. לכל קניון יש מספר יציאות, אז כשאתם מעוניינים לתפוס מונית פשוט תשאלו את השומר בכניסה לקניון איפה השער ממנו יוצאות המוניות והוא יכוון אתכם ליציאה המתאימה. כשאתם מגיעים אימרו לפקח את המקום אליו אתם מעוניינים להגיע והוא כבר יתפוס בשבילכם מונית. בהצלחה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל